Quote from Guest on 1 June 2012, 14:25Gå eller spring 10 km, Starttid 11.30
Herr och damklass (Mini ålder 14 år)
Uppvärmning före start, från 11.10
Start och målgång på Bilbolaget, Verkstadsgatan.
Prisutdelning och övriga utlottningspriser ca. kl. 13.40
Startavgifter 250 kr dam- & herrklass.
Gå eller spring 10 km, Starttid 11.30
Herr och damklass (Mini ålder 14 år)
Uppvärmning före start, från 11.10
Start och målgång på Bilbolaget, Verkstadsgatan.
Prisutdelning och övriga utlottningspriser ca. kl. 13.40
Startavgifter 250 kr dam- & herrklass.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 14:35Verkar inte bli 32 grader som ifjol (t+)
Verkar inte bli 32 grader som ifjol (t+)
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 17:34Toppen, det var så jobbigt att kryssa mellan folk som kollapsat. Tar rygg på dig, Johan 🙂
Toppen, det var så jobbigt att kryssa mellan folk som kollapsat. Tar rygg på dig, Johan 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 21:45Har bestämt mig för att inte löpa tyvärr! Kör genrep inför Vättern i helgen istället, verkar vettigare. Kanske cyklar som vägvisare för ledaren dock..
Har bestämt mig för att inte löpa tyvärr! Kör genrep inför Vättern i helgen istället, verkar vettigare. Kanske cyklar som vägvisare för ledaren dock..
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 22:039 grader och regn!
kommer att bli lerigt ute på åkern.
9 grader och regn!
kommer att bli lerigt ute på åkern.
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 18:37Prognosen blir bättre och bättre. Halvklart och 12-13 grader enligt SMHI. Halvklart och 14 grader enligt yr.
Bra löparväder. Och klart bättre än förra året. Ska bli kul. Och skönt att äntligen få vinna bilen. 🙂
Prognosen blir bättre och bättre. Halvklart och 12-13 grader enligt SMHI. Halvklart och 14 grader enligt yr.
Bra löparväder. Och klart bättre än förra året. Ska bli kul. Och skönt att äntligen få vinna bilen. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 14:51bra väder blev det att springa i (dock ska man ha med fika och stol nästa år)
för det är ganska lång väntan(och lång kö till hamburgare och läsk)
bra väder blev det att springa i (dock ska man ha med fika och stol nästa år)
för det är ganska lång väntan(och lång kö till hamburgare och läsk)
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 15:17Ja, det var bra förutsättningar idag. Och en löparkompis till mig vann bilen. 🙂
Ja, det var bra förutsättningar idag. Och en löparkompis till mig vann bilen. 🙂