Quote from Guest on 1 May 2013, 15:22Spring för livet Skövde är ett välgörenhetslopp. Det går av stapeln 1a Maj 2013 på Billingens fritidsområde i Skövde. ( på berget med fina spår )
Alla anmälningsavgifter går till insamlingen Spring för livet Skövde på cancerfonden.se
Allt görs alltså till
Spring för livet Skövde är ett välgörenhetslopp. Det går av stapeln 1a Maj 2013 på Billingens fritidsområde i Skövde. ( på berget med fina spår )
Alla anmälningsavgifter går till insamlingen Spring för livet Skövde på cancerfonden.se
Allt görs alltså till
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 15:32Tack för idag! Riktigt bra första-arrangemang med bra uppslutning. Hopppas det blir en återkommande tillställning (årlig? vår+höst?). Intresset finns och jag tror att många som inte vill anmäla sig till andra lokala lopp gärna kör detta.
Åter ett stort g
Tack för idag! Riktigt bra första-arrangemang med bra uppslutning. Hopppas det blir en återkommande tillställning (årlig? vår+höst?). Intresset finns och jag tror att många som inte vill anmäla sig till andra lokala lopp gärna kör detta.
Åter ett stort g
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 19:41He he. Synd på tiderna. I övrigt ett bra arrangemang. Men, som du skriver på hemsidan, pengarna går till något gott. 🙂 Jag var en av de som var anmäld i 5 km och faktiskt sprang 5 km. Fick ändå en tid noterad under 14 minuter (vilket är grymt bra om det
He he. Synd på tiderna. I övrigt ett bra arrangemang. Men, som du skriver på hemsidan, pengarna går till något gott. 🙂 Jag var en av de som var anmäld i 5 km och faktiskt sprang 5 km. Fick ändå en tid noterad under 14 minuter (vilket är grymt bra om det
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 22:07Ja, hade tiderna stämt hade jag nått min drömgräns på milen med en sekund, och den formen är jag tyvärr inte i... Glömde stänga av min tracker, så jag vet inte vad den rätta tiden var men det verkar ha diffat på typ 3 min?
Ja, hade tiderna stämt hade jag nått min drömgräns på milen med en sekund, och den formen är jag tyvärr inte i... Glömde stänga av min tracker, så jag vet inte vad den rätta tiden var men det verkar ha diffat på typ 3 min?
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 07:59Tusen tack för all support! Till nästa år stämmer tiderna, nummerlapparna går att hämta ut smidigare, och prisutdelningen ligger tidigare 🙂
Kommer ni på fler saker jag kan förbättra så släng ur er det 🙂 All kritik är bra!
Hittade ni lätt ute på banan,
Tusen tack för all support! Till nästa år stämmer tiderna, nummerlapparna går att hämta ut smidigare, och prisutdelningen ligger tidigare 🙂
Kommer ni på fler saker jag kan förbättra så släng ur er det 🙂 All kritik är bra!
Hittade ni lätt ute på banan,