Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Från MarathonMias blogg:

Häng med på lite galenskaper nästa helg!

På lördag den 13 februari intar vi Kungsholmen. Jag och Ultra-Bernt kommer att starta genom att ringa in ön med Kungsholmen Runt, därefter delar vi in ön i 4 delar och betar av en fjärded

Tänkte vara med på en fjärdedel och bli prinsessa av Marieberg kanske 🙂

Bernt, har ni några planer för hur dessa fjärdedelar kommer att se ut, och i vilken ordning ni kommer att ta dem? Så jag kan fundera lite på lämplig insats.

Kul grej, lite sugen, men får hoppa på något annat tåg eftersom jag har dottern i helgen. Ha det gott!

Ja Fredrika det finns en plan ... men den är hemlig för att inga Fia-Lottor ska överraska oss i veckan (H) Så säg inget (t+)

Block I. Vi startar med att springa ett motursvarv runt holmen. En prolog för att komma i stämning och ringa in dagens erövringar

Kan se rätt häftigt ut om ni har med en GPS.

Tack Bernt, du är för jäkla skön (L)

Fantastisk idé! Hur långt blir det?

Självklart ställer jag upp :-), var man med delar av Södermalms äventyret så blir lätt en tradition ;-). Jag har inte bestämt hur långt jag kommer att vara med men några timmar ska jag allt hålla er sällskap. Hoppas på skönt soligt väder 🙂

Hallå!

Erik: Klart vi har 🙂 men GPS visar inte riktigt verkligheten när man springer bland höga hus. Så här såg Söder ut efter jag ränt runt alla gator där (113 km 12h + 1h20min raster):
http://www.funbeat.se/tracks/shownonav.aspx?RouteID=260065

Fredr

@Bernt

Hur skön bild som helst, speciellt när min dator bara orkade visa KM-markeringarna.

12