Quote from Guest on 8 February 2010, 21:13Från MarathonMias blogg:
Häng med på lite galenskaper nästa helg!
På lördag den 13 februari intar vi Kungsholmen. Jag och Ultra-Bernt kommer att starta genom att ringa in ön med Kungsholmen Runt, därefter delar vi in ön i 4 delar och betar av en fjärded
Från MarathonMias blogg:
Häng med på lite galenskaper nästa helg!
På lördag den 13 februari intar vi Kungsholmen. Jag och Ultra-Bernt kommer att starta genom att ringa in ön med Kungsholmen Runt, därefter delar vi in ön i 4 delar och betar av en fjärded
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 21:23Tänkte vara med på en fjärdedel och bli prinsessa av Marieberg kanske 🙂
Bernt, har ni några planer för hur dessa fjärdedelar kommer att se ut, och i vilken ordning ni kommer att ta dem? Så jag kan fundera lite på lämplig insats.
Tänkte vara med på en fjärdedel och bli prinsessa av Marieberg kanske 🙂
Bernt, har ni några planer för hur dessa fjärdedelar kommer att se ut, och i vilken ordning ni kommer att ta dem? Så jag kan fundera lite på lämplig insats.
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 21:35Kul grej, lite sugen, men får hoppa på något annat tåg eftersom jag har dottern i helgen. Ha det gott!
Kul grej, lite sugen, men får hoppa på något annat tåg eftersom jag har dottern i helgen. Ha det gott!
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 21:43Ja Fredrika det finns en plan ... men den är hemlig för att inga Fia-Lottor ska överraska oss i veckan (H) Så säg inget (t+)
Block I. Vi startar med att springa ett motursvarv runt holmen. En prolog för att komma i stämning och ringa in dagens erövringar
Ja Fredrika det finns en plan ... men den är hemlig för att inga Fia-Lottor ska överraska oss i veckan (H) Så säg inget (t+)
Block I. Vi startar med att springa ett motursvarv runt holmen. En prolog för att komma i stämning och ringa in dagens erövringar
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 22:17Kan se rätt häftigt ut om ni har med en GPS.
Kan se rätt häftigt ut om ni har med en GPS.
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 22:19Tack Bernt, du är för jäkla skön (L)
Tack Bernt, du är för jäkla skön (L)
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 22:25Fantastisk idé! Hur långt blir det?
Fantastisk idé! Hur långt blir det?
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 22:36Självklart ställer jag upp :-), var man med delar av Södermalms äventyret så blir lätt en tradition ;-). Jag har inte bestämt hur långt jag kommer att vara med men några timmar ska jag allt hålla er sällskap. Hoppas på skönt soligt väder 🙂
Självklart ställer jag upp :-), var man med delar av Södermalms äventyret så blir lätt en tradition ;-). Jag har inte bestämt hur långt jag kommer att vara med men några timmar ska jag allt hålla er sällskap. Hoppas på skönt soligt väder 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 23:43Hallå!
Erik: Klart vi har 🙂 men GPS visar inte riktigt verkligheten när man springer bland höga hus. Så här såg Söder ut efter jag ränt runt alla gator där (113 km 12h + 1h20min raster):
http://www.funbeat.se/tracks/shownonav.aspx?RouteID=260065Fredr
Hallå!
Erik: Klart vi har 🙂 men GPS visar inte riktigt verkligheten när man springer bland höga hus. Så här såg Söder ut efter jag ränt runt alla gator där (113 km 12h + 1h20min raster):
http://www.funbeat.se/tracks/shownonav.aspx?RouteID=260065
Fredr
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 06:21@Bernt
Hur skön bild som helst, speciellt när min dator bara orkade visa KM-markeringarna.
@Bernt
Hur skön bild som helst, speciellt när min dator bara orkade visa KM-markeringarna.