Quote from Guest on 24 November 2009, 08:29Hej Distanslöparkompisar!
Är sugen på Sörmlandsledens anknytningsled från Nynäshamn; Nynäsleden.
Fina skogsstigar och småvägar.
Tempo: ca 6:15 och vi springer inte ifrån nån!4 etapper på Sörmlandsleden, från Nynäshamn till Handen; 51,5 km enligt etapp
Hej Distanslöparkompisar!
Är sugen på Sörmlandsledens anknytningsled från Nynäshamn; Nynäsleden.
Fina skogsstigar och småvägar.
Tempo: ca 6:15 och vi springer inte ifrån nån!
4 etapper på Sörmlandsleden, från Nynäshamn till Handen; 51,5 km enligt etapp
Quote from Lars Breström on 24 November 2009, 08:39Jag hade gärna varit med, men den här helgen kan jag inte ge mig ut på några långturer då jag har barnen själv. Men annonsera gärna ut om du/ni ska ut igen.
Jag hade gärna varit med, men den här helgen kan jag inte ge mig ut på några långturer då jag har barnen själv. Men annonsera gärna ut om du/ni ska ut igen.
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 18:56Jag sprang från andra hållet den 13 april i år och min GPS fil finns under min träning.
Kommer inte med nu men kan första biten (till Segersäng) mer eller mindre utantill.
Jag sprang från andra hållet den 13 april i år och min GPS fil finns under min träning.
Kommer inte med nu men kan första biten (till Segersäng) mer eller mindre utantill.
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 20:19Det kommer mera 🙂
Jan-Erik, dig hade jag verkligen räknat med!
Det kommer mera 🙂
Jan-Erik, dig hade jag verkligen räknat med!
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 20:32Jag är på hajk vid Landfjärden med mina scoutbarn i helgen ( lite på sidan om men ungefär halvvägs)
Jag är på hajk vid Landfjärden med mina scoutbarn i helgen ( lite på sidan om men ungefär halvvägs)