Quote from Guest on 8 March 2005, 19:03Kan stolt meddela att jag redan denna vecka kommer nå 1/3-del av mitt årsmål att springa 100 mil. Vad sägs om det?
Kan stolt meddela att jag redan denna vecka kommer nå 1/3-del av mitt årsmål att springa 100 mil. Vad sägs om det?
Quote from Funbeat user on 8 March 2005, 19:13Cooooolt
Cooooolt
Quote from Funbeat user on 12 March 2005, 23:25Coolt!
Sparka skit!
Coolt!
Sparka skit!
Quote from Funbeat user on 28 March 2005, 09:35Nu kan man använda den nya funktionen för att sätta upp mål. Om ni klickar på mitt namn kan ni se att jag lagt in mitt hundramilsmål och då får ett tjusigt hastighetsdiagram. Bra va!
Nu kan man använda den nya funktionen för att sätta upp mål. Om ni klickar på mitt namn kan ni se att jag lagt in mitt hundramilsmål och då får ett tjusigt hastighetsdiagram. Bra va!
Quote from Funbeat user on 23 April 2005, 10:41Jättebra :). Jag har också lagt in mål nu, varför får jag inte någon hastighestmätare? (Eller har jag det utan att se det? :P)
Jättebra :). Jag har också lagt in mål nu, varför får jag inte någon hastighestmätare? (Eller har jag det utan att se det? :P)
Quote from Funbeat user on 23 April 2005, 16:27För att få hastighetsmätaren så finns det en länk som heter "Välj som ett av mina huvudmål", på sidan "Mina mål"
För att få hastighetsmätaren så finns det en länk som heter "Välj som ett av mina huvudmål", på sidan "Mina mål"
Quote from Funbeat user on 23 April 2005, 17:37Jippie, nu funkar det. Tack så mycket!
Jippie, nu funkar det. Tack så mycket!
Quote from Funbeat user on 2 May 2005, 08:54Störande att bli förkyld när man är 1,4 km från att nå sitt årsmål till hälften. 498,6 km idag. 501,4 km kvar!
Men det känns riktigt bra ändå. Skönt att se mätaren stiga och stiga!
Störande att bli förkyld när man är 1,4 km från att nå sitt årsmål till hälften. 498,6 km idag. 501,4 km kvar!
Men det känns riktigt bra ändå. Skönt att se mätaren stiga och stiga!