Quote from Guest on 11 October 2012, 21:05Hejsan, tänker nog springa flera rundor samma dag.
Ett 5km lopp sen några olika längder.
Funderar om jag bara ska stoppa/starta klockan mellan eller stoppa OCH reseta eller kanske använda lap funktionen, det kommer att bli "vilotid" mellan loppet och övr
Hejsan, tänker nog springa flera rundor samma dag.
Ett 5km lopp sen några olika längder.
Funderar om jag bara ska stoppa/starta klockan mellan eller stoppa OCH reseta eller kanske använda lap funktionen, det kommer att bli "vilotid" mellan loppet och övr
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 21:15Om du inte har lagt in Autolap t ex efter varje km så kan du ju trycka Lap efter dina första 5 km och därefter Stopp. När du startar igen så trycker du Start o s v. På så sätt får du etapperna uppdelade. Du kan t o m stänga av 305 an. När du startar den s
Om du inte har lagt in Autolap t ex efter varje km så kan du ju trycka Lap efter dina första 5 km och därefter Stopp. När du startar igen så trycker du Start o s v. På så sätt får du etapperna uppdelade. Du kan t o m stänga av 305 an. När du startar den s
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 21:41Jag har autolap, tycker det är intressant att kolla km-tiderna, så det får vill jag ha kvar, får "klura" lite hur jag ska göra 😉
Jag har autolap, tycker det är intressant att kolla km-tiderna, så det får vill jag ha kvar, får "klura" lite hur jag ska göra 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 22:04Vill du ha loppet som eget pass så bör du reseta. Det hade jag även i övrigt gjort om det är helt separata träningspass du kör på en dag. Har du olika rundor som du kör direkt i anslutning till varandra så är det nog mer en fråga om tycke och smak.
Vill du ha loppet som eget pass så bör du reseta. Det hade jag även i övrigt gjort om det är helt separata träningspass du kör på en dag. Har du olika rundor som du kör direkt i anslutning till varandra så är det nog mer en fråga om tycke och smak.
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 11:32Jag skulle definitivt reseta mellan de olika sträckorna/passen annars hamnar de som samma pass när du laddar upp dem!
Jag skulle definitivt reseta mellan de olika sträckorna/passen annars hamnar de som samma pass när du laddar upp dem!
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 15:09definitvt reseta här med
definitvt reseta här med
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 19:01Jag resetar också om jag springer flera pass samma dag. Om jag förstod TS rätt så ville han ha det på samma tagning ändå.
Jag resetar också om jag springer flera pass samma dag. Om jag förstod TS rätt så ville han ha det på samma tagning ändå.
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 07:31Kommer nog att reseta, var lite orolig att loppet skulle "raderas" från klocka, men den är väl kvar om jag förstått allt rätt?
Kommer nog att reseta, var lite orolig att loppet skulle "raderas" från klocka, men den är väl kvar om jag förstått allt rätt?
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 15:31Nej, reset betyder bara att klockan sparar undan passet och att du börjar på ett nytt nästa gång du trycker start. Du kan sedan ladda upp alla nya pass till datorn när du kommit hem.
Nej, reset betyder bara att klockan sparar undan passet och att du börjar på ett nytt nästa gång du trycker start. Du kan sedan ladda upp alla nya pass till datorn när du kommit hem.