Quote from Guest on 25 September 2009, 16:20Jag har testat små vattenflaskor i "patronbälte" men gillar inte konceptet och denna dök upp på ebay och jag fann genast användning för den men vad tror ni?
Är den lämplig att lubba med på träning? Erfarenheter?
BILD:www.postimage.org/Ts7cRy9.jpg
Jag har testat små vattenflaskor i "patronbälte" men gillar inte konceptet och denna dök upp på ebay och jag fann genast användning för den men vad tror ni?
Är den lämplig att lubba med på träning? Erfarenheter?
BILD:www.postimage.org/Ts7cRy9.jpg
Quote from j sollerman on 25 September 2009, 16:30Jag ser ingen bild?
Jag ser ingen bild?
Quote from Camilla Höög on 25 September 2009, 16:39Jag hade en liknande där flaskan hoppade ur hållaren.
Jag föredrar påse på ryggen för längre rundor eller vätskebälte för kortare rundor.
Jag hade en liknande där flaskan hoppade ur hållaren.
Jag föredrar påse på ryggen för längre rundor eller vätskebälte för kortare rundor.
Quote from j sollerman on 25 September 2009, 16:48Jag har en sådan här, men har inte haft den under löpning än. Men tänkte testa den imorn. Kan tänkas bli skumpigt.
bild:http://www.polder.se/1/50.0.1.0/842/1/image1_8698976dd625e0d879ac10e95f318ef8.jpg
Jag har en sådan här, men har inte haft den under löpning än. Men tänkte testa den imorn. Kan tänkas bli skumpigt.
bild:http://www.polder.se/1/50.0.1.0/842/1/image1_8698976dd625e0d879ac10e95f318ef8.jpg
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 17:16Eftersom du tydligen inte kunde se min bild så kan jag upplysa om att din variant är en annan variant men i övrigt lika. (!)
Återkom gärna när du testat då jag tänkte slänga in en beställning på lite prylar hos handlarn om en månad typ.
Eftersom du tydligen inte kunde se min bild så kan jag upplysa om att din variant är en annan variant men i övrigt lika. (!)
Återkom gärna när du testat då jag tänkte slänga in en beställning på lite prylar hos handlarn om en månad typ.
Quote from j sollerman on 25 September 2009, 17:18Jo jag såg din bild tillslut. Och eftersom dom va rätt lika så tänkte jag informera att jag hade en. Återkommer imorn när jag testat den.
Jo jag såg din bild tillslut. Och eftersom dom va rätt lika så tänkte jag informera att jag hade en. Återkommer imorn när jag testat den.
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 12:02Alltså jag såg folk som hade såna nu på Berlin Marathon. Det såg extremt obekvämt och att den mest skumpade runt. Jag hade inte rekommenderat nån att göra det men jag har förvisso inte testat. Isåfall hade jag nog hellre kört en vätskeblåsa på ryggen.
Alltså jag såg folk som hade såna nu på Berlin Marathon. Det såg extremt obekvämt och att den mest skumpade runt. Jag hade inte rekommenderat nån att göra det men jag har förvisso inte testat. Isåfall hade jag nog hellre kört en vätskeblåsa på ryggen.
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 12:45Såna där vätskebälten är ganska bra vid längdskidåkning, men vid löpning skulle det nog orsaka blåmärken i ryggslutet.
Såna där vätskebälten är ganska bra vid längdskidåkning, men vid löpning skulle det nog orsaka blåmärken i ryggslutet.
Quote from j sollerman on 27 September 2009, 14:35Ja sprang 20 km igår med min variant och de funkade kanon!
Ja sprang 20 km igår med min variant och de funkade kanon!
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 21:02Men då så!
Men då så!