Quote from Guest on 16 March 2012, 14:58IFK Helsingborg anordnar det 32:a Springtime.
IFK Helsingborg anordnar det 32:a Springtime.
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 15:08Min vän M tycker jag borde springa det här när jag nu ändå är i trakterna och ska springa Malmö Barefoot 6 maj. Jag tycker det verkar som en riktigt bra idé. Vad tror ni? Är snigellångsamma icke-skåningar välkomna tro ;)?
Min vän M tycker jag borde springa det här när jag nu ändå är i trakterna och ska springa Malmö Barefoot 6 maj. Jag tycker det verkar som en riktigt bra idé. Vad tror ni? Är snigellångsamma icke-skåningar välkomna tro ;)?
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 15:54Om du springer barfota så är det OK.
Om du springer barfota så är det OK.
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 15:57E du go eller! Jag ska ju orka slå pers på söndagen. Jag kör vff. Eller får jag inte vara med och leka då?
E du go eller! Jag ska ju orka slå pers på söndagen. Jag kör vff. Eller får jag inte vara med och leka då?
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 17:16Mäh! Det är ju bara att du kör 11 km på söndagen så håller planen ändå, juh!
Mäh! Det är ju bara att du kör 11 km på söndagen så håller planen ändå, juh!
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 17:33Meh. Jag har väl bara 1 timma på mig. Förra året hann jag bara 8 km på den tiden. Me verrrry slow.
Meh. Jag har väl bara 1 timma på mig. Förra året hann jag bara 8 km på den tiden. Me verrrry slow.