Quote from Guest on 5 January 2009, 09:45Jag planerar att köra Stockholm City Triathlon på olympisk distans i år. Det skulle kunna vara min första Triathlon tävling, men jag skulle vilja testa på en kortare distans (läs sprint) innan denna för att känna på hur det faktiskt går till. Gärna en täv
Jag planerar att köra Stockholm City Triathlon på olympisk distans i år. Det skulle kunna vara min första Triathlon tävling, men jag skulle vilja testa på en kortare distans (läs sprint) innan denna för att känna på hur det faktiskt går till. Gärna en täv
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 09:55kan vara lite ont om triathlontävlingar så tidigt på året pga vattentemperaturen. ett tips är att köra någon utav de 4 duathlontävlingarna som kommer gå i stockholmstrakten under våren. jag har inte plats & datum ännu men gissar att både väsby & vallentun
kan vara lite ont om triathlontävlingar så tidigt på året pga vattentemperaturen. ett tips är att köra någon utav de 4 duathlontävlingarna som kommer gå i stockholmstrakten under våren. jag har inte plats & datum ännu men gissar att både väsby & vallentun
Quote from ellen olsson on 5 January 2009, 10:02I princip så kan du ju köra valfri triathlontävling i motionsklass. Dessa är vanligtvis av sprintdistanslängd med undantag för simningen som är kortare (400m).
I princip så kan du ju köra valfri triathlontävling i motionsklass. Dessa är vanligtvis av sprintdistanslängd med undantag för simningen som är kortare (400m).
Quote from ellen olsson on 5 January 2009, 10:02I princip så kan du ju köra valfri triathlontävling i motionsklass. Dessa är vanligtvis av sprintdistanslängd med undantag för simningen som är kortare (400m).
I princip så kan du ju köra valfri triathlontävling i motionsklass. Dessa är vanligtvis av sprintdistanslängd med undantag för simningen som är kortare (400m).
Quote from Elias Engqvist on 5 January 2009, 11:36I Säter går sprint-SM 27-28 juni!
I Säter går sprint-SM 27-28 juni!
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 23:15Vi kör den första triathlon den 30 maj i Vallentuna, i samband med duathlon cupen.
/Peter Dörlich
(Nu äntligen även här ............. 🙂
Vi kör den första triathlon den 30 maj i Vallentuna, i samband med duathlon cupen.
/Peter Dörlich
(Nu äntligen även här ............. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 6 January 2009, 01:18Hej Peter!
/Inte Yngve
Hej Peter!
/Inte Yngve
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 22:41Hej Fredrik!
Jag tror att vår tävling 17-18 juli skulle passa dig väl. Vi har motionsdistans och sprint om du väljer att köra tvälingsklass. Hallstahammar ligger dryga timmen från Stockholm - 15 min väster om Västerås.
Se gärna vår tävlingshemsida. http
Hej Fredrik!
Jag tror att vår tävling 17-18 juli skulle passa dig väl. Vi har motionsdistans och sprint om du väljer att köra tvälingsklass. Hallstahammar ligger dryga timmen från Stockholm - 15 min väster om Västerås.
Se gärna vår tävlingshemsida. http
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 20:16> I Säter går sprint-SM 27-28 juni!
Nej, sprint-SM går i Hallstahammar 18/7 i år. Men det är korrekt att det går en sprint i Säter. Kan rekommendera Säter, även om det är en lite bit att åka.
> I Säter går sprint-SM 27-28 juni!
Nej, sprint-SM går i Hallstahammar 18/7 i år. Men det är korrekt att det går en sprint i Säter. Kan rekommendera Säter, även om det är en lite bit att åka.