Quote from Guest on 8 November 2012, 10:08Jag har problem med att sprintarna åker ur min Garmin 610:a.
Är det möjligtvis ett allmänt problem.
Dessutom har jag fått en spricka i klockans touchglas. Går det på garantin tro? // Hasse i Sollentuna
Jag har problem med att sprintarna åker ur min Garmin 610:a.
Är det möjligtvis ett allmänt problem.
Dessutom har jag fått en spricka i klockans touchglas. Går det på garantin tro? // Hasse i Sollentuna
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 10:18Hade också problem med ena sprinten. Orkar inte reklamera så jag löste det med en droppe lim.
Hade också problem med ena sprinten. Orkar inte reklamera så jag löste det med en droppe lim.
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 14:03Jag har haft samma problem två gånger den första 610:an tappade jag i första backen på vasan ifjol. Troligtvis på grund av sprinten Köpte sedan en nya och tappade sprinten till den efter två månader. Därefter har klockans laddnings funktion helt strejkat
Jag har haft samma problem två gånger den första 610:an tappade jag i första backen på vasan ifjol. Troligtvis på grund av sprinten Köpte sedan en nya och tappade sprinten till den efter två månader. Därefter har klockans laddnings funktion helt strejkat
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 19:55Martin, har du pratat med Garmin?
Martin, har du pratat med Garmin?
Quote from Tini Kjellin on 9 November 2012, 19:09Har drabbats av att sprinten lossade efter en rejält face plant när jag sprang omkull. Felbedömde fart och ansats när jag skulle skutta över ett hinder. Fick en ny sprint från klockbutik på Drottninggatan och sedan dess har jag inte upplevt några problem.
Har drabbats av att sprinten lossade efter en rejält face plant när jag sprang omkull. Felbedömde fart och ansats när jag skulle skutta över ett hinder. Fick en ny sprint från klockbutik på Drottninggatan och sedan dess har jag inte upplevt några problem.
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 15:55Nej jag har inte hört av mig till dem. Borde man kontakta återförsäljaren eller garmin, saken är den att jag inte har kvar kvittot på klockan så jag undrar i fall det går att reklamera skiten.
Nej jag har inte hört av mig till dem. Borde man kontakta återförsäljaren eller garmin, saken är den att jag inte har kvar kvittot på klockan så jag undrar i fall det går att reklamera skiten.
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 17:51Har du registrerat på ett konto hos Garmins hemsida? Jag tror det kan räcka.
Ta kontakt med dem - de försöker verkligen lösa alla problem.Lycka till!
Har du registrerat på ett konto hos Garmins hemsida? Jag tror det kan räcka.
Ta kontakt med dem - de försöker verkligen lösa alla problem.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 18:27Det ska jag kolla upp med detsamma, tack för tipset och kör hårt!!
Det ska jag kolla upp med detsamma, tack för tipset och kör hårt!!
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 15:13Martin, jag hade samma problem som du, fick en sprillans ny klocka som funkar mycket bättre.
Martin, jag hade samma problem som du, fick en sprillans ny klocka som funkar mycket bättre.