Quote from Guest on 5 May 2010, 10:50Jag har lite beslutsångest för jag skall plocka ihop en ny hojj och tänker inte plocka över grejjerna från min gamla hojj.
Just nu är jag väldigt sugen på SRAM Force 2010 för dom verkar ha fått bra kritik,, alternativen är Campa Chorus 11-delat alternati
Jag har lite beslutsångest för jag skall plocka ihop en ny hojj och tänker inte plocka över grejjerna från min gamla hojj.
Just nu är jag väldigt sugen på SRAM Force 2010 för dom verkar ha fått bra kritik,, alternativen är Campa Chorus 11-delat alternati
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 11:00Jag bytte från Campa (Chorus) till Sram (Red) i år och är helt nöjd. Växlingarna är distinkta och snabba, det tog dock ett par-tre pass innan jag slutade fumla med tummarna...
Jag bytte från Campa (Chorus) till Sram (Red) i år och är helt nöjd. Växlingarna är distinkta och snabba, det tog dock ett par-tre pass innan jag slutade fumla med tummarna...
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 11:04Det lär bli till att byta hjul/body också ifall du byter.
Jag hade satsat på 11-delat.
Det lär bli till att byta hjul/body också ifall du byter.
Jag hade satsat på 11-delat.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 11:07Poäng igen, David: kostnaden för att lämna den härliga Campa-världen är inte bara kulturell utan också monetär. Men inte funktionell, det var det jag ville säga.
Poäng igen, David: kostnaden för att lämna den härliga Campa-världen är inte bara kulturell utan också monetär. Men inte funktionell, det var det jag ville säga.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 11:12Har kört med SRAM Force 2010 på crossen hela vintern och kan varmt rekommendera den.
Helt problemfritt, snygg, lätt och förhållandevis prisvärd!
Har kört med SRAM Force 2010 på crossen hela vintern och kan varmt rekommendera den.
Helt problemfritt, snygg, lätt och förhållandevis prisvärd!
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 14:36Jag kommer att ha kvar Campa på min ena cykel så det blir bara till att byta body på Tunehjulen och kolfiberhjulen har rätt body så det är inget större problem.
Sen 7000:- för en SRAM Force grupp känns ganska bra,, RED kostar ytterligare 3500:- fast den
Jag kommer att ha kvar Campa på min ena cykel så det blir bara till att byta body på Tunehjulen och kolfiberhjulen har rätt body så det är inget större problem.
Sen 7000:- för en SRAM Force grupp känns ganska bra,, RED kostar ytterligare 3500:- fast den
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 14:45Var det tom inte så att force fungerade bättre än red. Lika gällandes bakväxel men bättre på framväxeln. Red väger väl lite mindre...
Var det tom inte så att force fungerade bättre än red. Lika gällandes bakväxel men bättre på framväxeln. Red väger väl lite mindre...
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 15:20Har två cyklar med SRAM Force 2010 på. Riktigt nöjd med gruppen. Lätt, snygg och funkar bra.
Har två cyklar med SRAM Force 2010 på. Riktigt nöjd med gruppen. Lätt, snygg och funkar bra.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 16:28Var det inte precis så jag menade Håkan 🙂 Har hört det från fler håll bla. från dig på happy. 🙂
Var det inte precis så jag menade Håkan 🙂 Har hört det från fler håll bla. från dig på happy. 🙂