Quote from Guest on 17 September 2009, 15:57Hej!
Funkar en SRAM kasset ihop med en Campa drivlina?
Hej!
Funkar en SRAM kasset ihop med en Campa drivlina?
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 16:07Nope, det är inte optimalt.
Nope, det är inte optimalt.
Quote from ellen olsson on 17 September 2009, 17:33Ja.
Det är standardlösning för Shimanohjul och för reservhjul man vill kunna ha till "alla" drivlinor.
Ja.
Det är standardlösning för Shimanohjul och för reservhjul man vill kunna ha till "alla" drivlinor.
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 17:39Men det är inte optimalt utan har lite missljud utan att rappa.
Men det är inte optimalt utan har lite missljud utan att rappa.
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 19:51Jag fick erbjudande om att köpa ett par Zipp hjul med shimanobody men det bästa är nog att byta till en Campabody men samtidigt har jag funderat lite på att byta till SRAM framöver...
alla dessa val
Jag fick erbjudande om att köpa ett par Zipp hjul med shimanobody men det bästa är nog att byta till en Campabody men samtidigt har jag funderat lite på att byta till SRAM framöver...
alla dessa val
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 20:19För 8-delat fungerar det utmärkt. Antar att det inte var fallet...
För 8-delat fungerar det utmärkt. Antar att det inte var fallet...
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 22:44Valet är enkelt. Byt till SRAM.
Valet är enkelt. Byt till SRAM.
Quote from Nils Hylander on 22 September 2009, 22:07"Jag fick erbjudande om att köpa ett par Zipp hjul med shimanobody men det bästa är nog att byta till en Campabody men samtidigt har jag funderat lite på att byta till SRAM framöver..."
Jag kör SRAM Force på "nästan" allt. På mina Fulcrum racing 1 hjul s
"Jag fick erbjudande om att köpa ett par Zipp hjul med shimanobody men det bästa är nog att byta till en Campabody men samtidigt har jag funderat lite på att byta till SRAM framöver..."
Jag kör SRAM Force på "nästan" allt. På mina Fulcrum racing 1 hjul s
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 09:39Jag DA body på mina hjul och sram kassett, det fungerar klockrent. Jag vet att det är en årsmodell på DA som inte är kompatibelt med nåt annat så jag antar att det är det du har.
Jag DA body på mina hjul och sram kassett, det fungerar klockrent. Jag vet att det är en årsmodell på DA som inte är kompatibelt med nåt annat så jag antar att det är det du har.