Quote from Guest on 10 February 2010, 20:46Har sett en stor lastbil med stora SRAM dekaler som stått utanför Scandic en längre tid, tänkte åka förbi idag och kolla vad det var för nåt men hann inte...
Någon som vet om det är utställning lr vad dom gör där?
Mvh / Martin
Har sett en stor lastbil med stora SRAM dekaler som stått utanför Scandic en längre tid, tänkte åka förbi idag och kolla vad det var för nåt men hann inte...
Någon som vet om det är utställning lr vad dom gör där?
Mvh / Martin
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 20:56De ska ha nån sorts utbildning för cykelmekar tror jag.
/J
De ska ha nån sorts utbildning för cykelmekar tror jag.
/J
Quote from Emma Sjöberg on 12 February 2010, 11:34Hmm.. jag har inte fått någon kallelse.. 😉
Hmm.. jag har inte fått någon kallelse.. 😉
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 12:08> Hmm.. jag har inte fått någon kallelse.. 😉
De kanske inte trodde de kunde lära dig dig nåt 🙂
> Hmm.. jag har inte fått någon kallelse.. 😉
De kanske inte trodde de kunde lära dig dig nåt 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 12 February 2010, 13:14Snyggt svar... 😀
Själv var jag inne på att mekning inte är det mest aktuella i mitt CV och därför hade man inte skickat någon inbjudan till mej!
Snyggt svar... 😀
Själv var jag inne på att mekning inte är det mest aktuella i mitt CV och därför hade man inte skickat någon inbjudan till mej!
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 15:21Det funkar ju inte att utbilda alla som har SRAM i tur och ordning. Man utbildar några få meckar som sedan kan laga alla trasiga SRAM-grejor, mycket bättre för BNP och mycket dyrare för cyklisterna 😉
Det funkar ju inte att utbilda alla som har SRAM i tur och ordning. Man utbildar några få meckar som sedan kan laga alla trasiga SRAM-grejor, mycket bättre för BNP och mycket dyrare för cyklisterna 😉
Quote from Emma Sjöberg on 12 February 2010, 16:03Just.. jag har ju inte SRAM på hojjen heller! 😀
Just.. jag har ju inte SRAM på hojjen heller! 😀
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 09:03Enligt mina (vanligtvis mycket väl initierade) källor är det så att SRAM varit missnöjda med den svenska generalagentens (Vartex) prestationer med att få in SRAM på svenska marknaden. Det säljs och marknadsförs för lite av SRAM.
Vartex har därför enligt
Enligt mina (vanligtvis mycket väl initierade) källor är det så att SRAM varit missnöjda med den svenska generalagentens (Vartex) prestationer med att få in SRAM på svenska marknaden. Det säljs och marknadsförs för lite av SRAM.
Vartex har därför enligt
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 09:20Ja, det är synd att så många köper en postordercykel från Tyskland och sedan åker till en cykelhandlare här för att få service.
Ja, det är synd att så många köper en postordercykel från Tyskland och sedan åker till en cykelhandlare här för att få service.