Quote from Guest on 14 February 2011, 11:36www.turtletrot.com
Inget tvång att vara barfota, men jag tänker så vara.
Inget tvång att vara barfota, men jag tänker så vara.
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 11:46Hårdpackad sand? Där, om nånstans, bor det väl vara skoförbud!
Hårdpackad sand? Där, om nånstans, bor det väl vara skoförbud!
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 11:52För de som gillar sandstränder + att kuta barfota
är Florida ett av många Eldoradon.St. Augustine har ytterligare en fördel:
Väldigt få om några höghus.Ner åt Daytona Beach, Melbourne, Ft. Lauderdale blir det tradigt om man håller på länge.
Vatten,
För de som gillar sandstränder + att kuta barfota
är Florida ett av många Eldoradon.
St. Augustine har ytterligare en fördel:
Väldigt få om några höghus.
Ner åt Daytona Beach, Melbourne, Ft. Lauderdale blir det tradigt om man håller på länge.
Vatten,
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 14:03Men K-G....det måste väl finnas något annat att kolla på utmed stranden. Något som inte blir tradigt i längden...ehe..!?
Men K-G....det måste väl finnas något annat att kolla på utmed stranden. Något som inte blir tradigt i längden...ehe..!?
Quote from Elias Engqvist on 14 February 2011, 14:08Du vet K-G har kommit till åldern då man säger: "Jaaa, jag kommer ihåg att det var nåt som var kul med tjejer - men jag kommer inte ihåg vad det var!"
Du vet K-G har kommit till åldern då man säger: "Jaaa, jag kommer ihåg att det var nåt som var kul med tjejer - men jag kommer inte ihåg vad det var!"
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 15:13Annars har Daytona några bra barer, Boothill Saloon och Froggys Saloon.
Annars har Daytona några bra barer, Boothill Saloon och Froggys Saloon.
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 15:47Kjelle + Christer.
Ni båda tillhör ungdomsgruppen 60+.Det gjorde jag också för ett antal år sedan. (#)
Kjelle + Christer.
Ni båda tillhör ungdomsgruppen 60+.
Det gjorde jag också för ett antal år sedan. (#)
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 19:43Jaha.!!!????...å då vet Christer å jag vad du kollar på utmed stränderna där bort över..".Kvinnans skönhet är outgrundlig å består i mannens ögons tills den sista av hans ögonlockar går ner för alltid"......(K.Åström från hans opublicerade verk: "Underbar
Jaha.!!!????...å då vet Christer å jag vad du kollar på utmed stränderna där bort över..".Kvinnans skönhet är outgrundlig å består i mannens ögons tills den sista av hans ögonlockar går ner för alltid"......(K.Åström från hans opublicerade verk: "Underbar