Quote from Guest on 21 August 2010, 20:51hej!
Hur gör man om man vill stänga av kontot här på Fun Beat?
hej!
Hur gör man om man vill stänga av kontot här på Fun Beat?
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 21:01http://www.funbeat.se/myprofile/basicinfo.aspx
Längst ner på sidan kan du avregistrera dit konto...
Hoppas bara inte du tänkte ge upp tränandet, det vore synd!
http://www.funbeat.se/myprofile/basicinfo.aspx
Längst ner på sidan kan du avregistrera dit konto...
Hoppas bara inte du tänkte ge upp tränandet, det vore synd!
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 21:34Är det någon som vet vad som händer när man avregistrerar sitt konto? Hur ser möjligheterna ut för om man vill om-registrera sig igen med samma e-postadress om man mot all förmodan skulle ångra sig?
Är det någon som vet vad som händer när man avregistrerar sitt konto? Hur ser möjligheterna ut för om man vill om-registrera sig igen med samma e-postadress om man mot all förmodan skulle ångra sig?
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 22:45Ok. Eftersom jag är så snäll, så ska jag tala om det:
* Det går alldeles utmärkt att återanvända samma e-postadress/lösen.
* Man förlorar alla sina träningskompisar och syns inte längre på deras listor
* Alla blogginlägg med foton etc. är som bortblås
Ok. Eftersom jag är så snäll, så ska jag tala om det:
* Det går alldeles utmärkt att återanvända samma e-postadress/lösen.
* Man förlorar alla sina träningskompisar och syns inte längre på deras listor
* Alla blogginlägg med foton etc. är som bortblås
Quote from Camilla Höög on 1 September 2010, 22:58Det låter som ett korrekt beteende. Om du avregisterar så ska allt försvinna och kopplas bort.
Det låter som ett korrekt beteende. Om du avregisterar så ska allt försvinna och kopplas bort.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 23:01Utom foruminläggen...
Utom foruminläggen...
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 23:01Dubbelpost. Vad f... ??
Dubbelpost. Vad f... ??
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 23:13Även om jag inte funderar på att avregistrera mig från Funbeat så känns det tryggt att veta att man försvinner ganska så ordentligt den dagen det blir aktuellt. Dett till skillnad från Facebook där jag erfarit att en avregistrering egentligen inte betytt
Även om jag inte funderar på att avregistrera mig från Funbeat så känns det tryggt att veta att man försvinner ganska så ordentligt den dagen det blir aktuellt. Dett till skillnad från Facebook där jag erfarit att en avregistrering egentligen inte betytt