Quote from Guest on 14 April 2010, 23:01Tänkte pendla mer med Racern och vill ha lite tips på bra stänkskärmar.
Gärna några som går snabbt att sätta dit och plocka av.Vilka rekomenderar Du?
Tänkte pendla mer med Racern och vill ha lite tips på bra stänkskärmar.
Gärna några som går snabbt att sätta dit och plocka av.
Vilka rekomenderar Du?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 23:11Inga på en ren racer
Inga på en ren racer
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 00:26Vad menar du Andrew? Flera cykelklubbar rekommenderar kompislapp när det är cykelträning och dåligt väder...
Vad menar du Andrew? Flera cykelklubbar rekommenderar kompislapp när det är cykelträning och dåligt väder...
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 06:26Jag menar att jag inte rekommmenderar att ha några skärmar på en ren racer, utan att man vänjer sig att köra utan.
Jag menar att jag inte rekommmenderar att ha några skärmar på en ren racer, utan att man vänjer sig att köra utan.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 06:58Jag pendlar till jobbet på min racer och har satt dit en bakskärm från biltema. Lätt att plocka av om man skulle vilja se "äkta" ut. Framskärm har jag ingen, inte lika stort behov där.
Jag pendlar till jobbet på min racer och har satt dit en bakskärm från biltema. Lätt att plocka av om man skulle vilja se "äkta" ut. Framskärm har jag ingen, inte lika stort behov där.
Quote from ellen olsson on 15 April 2010, 07:25Skärmar och kompislapp används bara på cykelträningar under vinterhalvåret. Då används vanligtvis en CX. Racer används då bara under bra förhållanden när inga skärmar behövs.
Skärmar och kompislapp används bara på cykelträningar under vinterhalvåret. Då används vanligtvis en CX. Racer används då bara under bra förhållanden när inga skärmar behövs.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 07:49Fredrik, jag undrar hur många racercyklister som har olika cyklar till olika delar av året. Men visst, har man det så...
Fredrik, jag undrar hur många racercyklister som har olika cyklar till olika delar av året. Men visst, har man det så...
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 07:56Som vanligt landar diskutionen om man ska ha stänkskärm eller ej.
Jag är intresserad av tips på bra stänkskärmar, inte synpunkter på att det är fult, passar inte på en racer osv.
Som vanligt landar diskutionen om man ska ha stänkskärm eller ej.
Jag är intresserad av tips på bra stänkskärmar, inte synpunkter på att det är fult, passar inte på en racer osv.
Quote from ellen olsson on 15 April 2010, 08:03Linus: Alla i klubben såvitt jag vet. Har de inte en CX så har de MTB eller annat. Finracer kör man på sommarhalvåret.
Linus: Alla i klubben såvitt jag vet. Har de inte en CX så har de MTB eller annat. Finracer kör man på sommarhalvåret.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 08:18Biltema har ett par skärmar som är bra för att montera på racers som saknar dom vanliga skärm fästena.
Biltema har ett par skärmar som är bra för att montera på racers som saknar dom vanliga skärm fästena.