Quote from Guest on 20 January 2010, 22:44Staffettlopp från Trondheim till Östersund.
Start i Tronheim 30 Juni och målgång 3 Juli.
Staffettlopp från Trondheim till Östersund.
Start i Tronheim 30 Juni och målgång 3 Juli.
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 22:54Inte enbart stafettlopp!
St Olav Ultra har redan 15 löpare anmälda:
1.-2. juli 2010 Levanger - Sandvika - Åre (128 km)Man springer alltså drygt sex mil 1 juli, och ungefär samma sträcka dagen efter.
Inte enbart stafettlopp!
St Olav Ultra har redan 15 löpare anmälda:
1.-2. juli 2010 Levanger - Sandvika - Åre (128 km)
Man springer alltså drygt sex mil 1 juli, och ungefär samma sträcka dagen efter.
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 00:04Fantastiskt rolig och framförallt naturskön tävling.
Håll ett extra öga (hehe) på Lag 189 Synsam Frimans... De sticker ut.
Sprang med dem för ett par år sedan, och det är och var den största och roligaste löparupplevelsen i mitt liv.
Fantastiskt rolig och framförallt naturskön tävling.
Håll ett extra öga (hehe) på Lag 189 Synsam Frimans... De sticker ut.
Sprang med dem för ett par år sedan, och det är och var den största och roligaste löparupplevelsen i mitt liv.
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 22:12Sprang för Frimans Optik 2 år i rad i början av 90-talet. På den tiden bodde jag i Åre och en kompis fråga om jag ville vara med. En kul och vacker löpartävling. Till 2011 funderar jag på att dra ihop ett eget lag.
Sprang för Frimans Optik 2 år i rad i början av 90-talet. På den tiden bodde jag i Åre och en kompis fråga om jag ville vara med. En kul och vacker löpartävling. Till 2011 funderar jag på att dra ihop ett eget lag.