Quote from Guest on 30 December 2013, 18:46Arrangör: Team Skavsåret & Team Ultrasweden
*Start: Sofia porten Stockholm Stadion kl 10.00 Målet stänger 15.30
*Bana: Loppet avgörs på en vändpunktsbana/varvbana som löps 14 eller 28 vändor.
*Distans: 42 195 eller 21 097,5 meter, Banan mäts av Reima
Arrangör: Team Skavsåret & Team Ultrasweden
*Start: Sofia porten Stockholm Stadion kl 10.00 Målet stänger 15.30
*Bana: Loppet avgörs på en vändpunktsbana/varvbana som löps 14 eller 28 vändor.
*Distans: 42 195 eller 21 097,5 meter, Banan mäts av Reima
Quote from Funbeat user on 30 December 2013, 18:56Anmäld och klar, till halvan primärt men jag funderar redan på att byta... 🙂
Anmäld och klar, till halvan primärt men jag funderar redan på att byta... 🙂
Quote from Funbeat user on 2 January 2014, 12:22Hur är banan? Finns någon fin enirodragning? 🙂
Hur är banan? Finns någon fin enirodragning? 🙂
Quote from Funbeat user on 2 January 2014, 12:27Tyvärr, inte som jag hittat. Det närmaste jag kommit en bandragning är Reimas inlägg på Facebook om eventet:
"Har jag uppfattat rätt Reima att man springer runt inne på stadion?"
"Nej vi springer från Sophia tornet och 750 meter ut mot Djurgården och vän
Tyvärr, inte som jag hittat. Det närmaste jag kommit en bandragning är Reimas inlägg på Facebook om eventet:
"Har jag uppfattat rätt Reima att man springer runt inne på stadion?"
"Nej vi springer från Sophia tornet och 750 meter ut mot Djurgården och vän
Quote from Funbeat user on 2 January 2014, 19:44Men Annica då.!!!?????....en riktig "Lady" springer väl naturligtvis hela.....ehe...!
Ref inkentinken så tror jag att man kommer att köra den där lilla tarmen som gjorde att man fick en HEL MARATHON i stället för den jubileumsmarathon som man annars kund
Men Annica då.!!!?????....en riktig "Lady" springer väl naturligtvis hela.....ehe...!
Ref inkentinken så tror jag att man kommer att köra den där lilla tarmen som gjorde att man fick en HEL MARATHON i stället för den jubileumsmarathon som man annars kund
Quote from Funbeat user on 2 January 2014, 19:48Du har höga tankar om min kapacitet nu mitt i vintern, Kjell 🙂
Jag behöver massor med fler långpass om jag ska klara maran någorlunda vettigt! 🙂
Du har höga tankar om min kapacitet nu mitt i vintern, Kjell 🙂
Jag behöver massor med fler långpass om jag ska klara maran någorlunda vettigt! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 January 2014, 20:11Ah ok, ja men det blir kanon.
Varvbana är rätt skoj det med, svårt att springa fel ^^
Då ses vi då
Ah ok, ja men det blir kanon.
Varvbana är rätt skoj det med, svårt att springa fel ^^
Då ses vi då
Quote from Funbeat user on 2 January 2014, 21:00Anmäld till halvan!
Anmäld till halvan!
Quote from Funbeat user on 7 January 2014, 09:17Typiskt nog ser det ut att slå till att bli rejält kallt till helgen.. då kanske jag inte kan delta...:/
Typiskt nog ser det ut att slå till att bli rejält kallt till helgen.. då kanske jag inte kan delta...:/
Quote from Funbeat user on 12 January 2014, 13:29Väl arrangerat, väl genomfört.
Det här var kul, hoppas det blir av fler gånger!Tack! 🙂
Väl arrangerat, väl genomfört.
Det här var kul, hoppas det blir av fler gånger!
Tack! 🙂