Quote from Guest on 23 June 2011, 15:35http://www.marathonsingapore.com/
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 15:45Har du nagra jobb i Singapore sa springer jag! Var med 2007, helt fantastiskt!
Har du nagra jobb i Singapore sa springer jag! Var med 2007, helt fantastiskt!
Quote from Lotta W on 23 June 2011, 22:50Jobb? Nej, jag skall dit och hälsa på en kompis som bor där och tyckte att "du som håller på och springer kan väl komma hit och göra det någon gång". Jag har aldrig varit i Singapore så det skall bli riktigt kul!
Jobb? Nej, jag skall dit och hälsa på en kompis som bor där och tyckte att "du som håller på och springer kan väl komma hit och göra det någon gång". Jag har aldrig varit i Singapore så det skall bli riktigt kul!
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 05:08Då var vi två funbeatare som ska springa! (hv)
Då var vi två funbeatare som ska springa! (hv)
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 06:29All respekt till er som springer här nästa vecka. Jag sprang i stadsmiljö i morse. Till MacRichie-reservoaren som har en jättefin trail-mil i regnskogsmiljö. Att springa i stan är varmt, fuktigt och riktigt, riktigt jobbigt i jämförelse med vad jag är van
All respekt till er som springer här nästa vecka. Jag sprang i stadsmiljö i morse. Till MacRichie-reservoaren som har en jättefin trail-mil i regnskogsmiljö. Att springa i stan är varmt, fuktigt och riktigt, riktigt jobbigt i jämförelse med vad jag är van