Quote from Guest on 1 October 2010, 11:00Jag har två ollika löpskor under utrustning. Vid 95% av passen använder jag det ena paret och skulle därför vilja ha det som standardval. Jag glömmer annars ofta att klicka i utrustning och miltalet på skorna blir fel.
Kan detta göras idag?
Jag har två ollika löpskor under utrustning. Vid 95% av passen använder jag det ena paret och skulle därför vilja ha det som standardval. Jag glömmer annars ofta att klicka i utrustning och miltalet på skorna blir fel.
Kan detta göras idag?
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 11:10+1 🙂
När man redigerar vald utrustning borde det finnas ett multivalslista (samma som i när man visar sin reggade träning i lista och vill välja flera träningstyper) där man kan välja en eller flera träningstyper. När man sedan reggar ett pass och välj
+1 🙂
När man redigerar vald utrustning borde det finnas ett multivalslista (samma som i när man visar sin reggade träning i lista och vill välja flera träningstyper) där man kan välja en eller flera träningstyper. När man sedan reggar ett pass och välj
Quote from Donald Isaksson on 26 April 2011, 21:49I takt med att jag börjat registrera min utrustning allt flitigare så anser jag denna fråga vara aktuell på nytt, i alla fall för mig.
Jag som bara har en cykel skulle hemskt gärna se att den jag kunde välja den som standard vid cykelpass. Det "borde" in
I takt med att jag börjat registrera min utrustning allt flitigare så anser jag denna fråga vara aktuell på nytt, i alla fall för mig.
Jag som bara har en cykel skulle hemskt gärna se att den jag kunde välja den som standard vid cykelpass. Det "borde" in