Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatStapelfärger?
You need to log in to create posts and topics.

haha..en till kommentar..eller fråga: Stapellistan man ser de mintuer man tränat de t.ex. 10 senaste dagarna, är tvåfärgad. En mörkgrön del och en ljusgrön del- vad betyder detta?

Den ljusgröna delen är din träning idag och igår. Det ljusgröna plus det mörkgröna är din träning de senaste 30 dagarna. Om du inte tränat de senaste 2 dagarna är allt bara mörkgrönt.

okej! tack så mkt sara!:)

Sara du har svarat på denna fråga ganska många gånger nu va? Jag hinner aldrig ens läsa frågan innan du svarat :D.

Jag blir så glad när det kommer en fråga jag kan svara på 😀

Samma här. VO2-max, tröskelpuls, campa vs. shimano och alla såna frågor gör att jag känner mig totalt korkad emellanåt... tills jag inser att det GÅR att träna utan att bry sig om sånt där.

Fast är inte standarinställningen för hela de gröna staplarna 7 dagar, men i det blå diagrammet en månad...

Pratar vi Min personliga topplista nu när vi pratar gröna staplar? För där är väl default 30 dagar men man kan sätta allt från 7-1000 och vilka träningstyper som gäller och nåt mer har jag för mig.

Default är 30 dagar både i de gröna staplarna i personliga topplistan och de blåa i diagrammet. Däremot är det av någon anledning 60 dagar i pajdiagrammet. Men sen kan man ju välja i princip hur många dagar man vill.