Quote from Guest on 12 March 2007, 09:49Tror någon föreslagit det här förut, men jag tycker det vore trevligt om staplarna skiftade färg till gult när man var inom 10% (eller 5%, men ngt) från uppsatt mål? Vore det inte?
Tror någon föreslagit det här förut, men jag tycker det vore trevligt om staplarna skiftade färg till gult när man var inom 10% (eller 5%, men ngt) från uppsatt mål? Vore det inte?
Quote from Funbeat user on 12 March 2007, 09:59Jo, det hade varit väldigt trevligt med mycket mera färg. Det ser så proffsigt ut:D
Jo, det hade varit väldigt trevligt med mycket mera färg. Det ser så proffsigt ut:D
Quote from Michael Lembke on 13 March 2007, 18:54Asså... antingen når man målet eller så gör man inte det. Att vara nära är att vara långt ifrån. 😉
Asså... antingen når man målet eller så gör man inte det. Att vara nära är att vara långt ifrån. 😉
Quote from Lena O on 13 March 2007, 18:56Spoken like a true golfer 😉
Spoken like a true golfer 😉
Quote from Funbeat user on 13 March 2007, 23:46Nej man kan se träffbilden bättre med en distinktion 🙂
Nej man kan se träffbilden bättre med en distinktion 🙂
Quote from Lena O on 14 March 2007, 07:19Typ Tee, Fairway, Green, Hål. 😉
Typ Tee, Fairway, Green, Hål. 😉
Quote from Michael Lembke on 16 March 2007, 12:24Så då skulle jag kunna göra en till kolumn i min statistik.
Fairwayträffar.
Nästan fairwayträffar.
Missade fairways.Eller så kanske resultatet kan bli en svag fyra på ett par-tre hål...
FOORE!! 😀
Så då skulle jag kunna göra en till kolumn i min statistik.
Fairwayträffar.
Nästan fairwayträffar.
Missade fairways.
Eller så kanske resultatet kan bli en svag fyra på ett par-tre hål...
FOORE!! 😀
Quote from Lena O on 16 March 2007, 13:56Ja absolut ... men göm dig inte bakom snyggare rubrik
Nästan Fairway träffar heter:
Vattenhinder, Rough eller Bunkers 😉 ... o i värsta fall foursome framför (H)
Ja absolut ... men göm dig inte bakom snyggare rubrik
Nästan Fairway träffar heter:
Vattenhinder, Rough eller Bunkers 😉 ... o i värsta fall foursome framför (H)