Quote from Guest on 21 June 2010, 22:10Efter en utförd vätternrunda känner jag för en lite mindre seriös fråga.
Läste i sista Cyklatidningen om Martin Stenmarck som skulle cykla vätternrundan. Någon som vet om han cyklade? Söker man på Stenmarck så finns det en Martin men han startade inte.
Hö
Efter en utförd vätternrunda känner jag för en lite mindre seriös fråga.
Läste i sista Cyklatidningen om Martin Stenmarck som skulle cykla vätternrundan. Någon som vet om han cyklade? Söker man på Stenmarck så finns det en Martin men han startade inte.
Hö
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 22:20Tror han startade 03:34 eller 36. Hörde speakern ropa upp honom och be honom vinka.
Fegt att inte våga köra med eget namn./M
Tror han startade 03:34 eller 36. Hörde speakern ropa upp honom och be honom vinka.
Fegt att inte våga köra med eget namn.
/M
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 11:31Rätt larvigt också tycker jag, sååå stor stjärna är han ju verkligen inte 🙂
Rätt larvigt också tycker jag, sååå stor stjärna är han ju verkligen inte 🙂
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 11:48Man undrar om han kom i mål? Nån starttid finns i alla fall inte
Man undrar om han kom i mål? Nån starttid finns i alla fall inte
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 11:49Vem är Martin Stenmark?
Vem är Martin Stenmark?
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 11:56"Sångare/artist" har varit med i ladies night några år tror jag (Guds gåva till kvinnorna tycker många dock inte jag.) Har varit med i schlagerfestivalen sjöng om Las Vegas tror jag. Sunger även en låt om tusenmilakliv...
"Sångare/artist" har varit med i ladies night några år tror jag (Guds gåva till kvinnorna tycker många dock inte jag.) Har varit med i schlagerfestivalen sjöng om Las Vegas tror jag. Sunger även en låt om tusenmilakliv...
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 11:57Då föredrar jag Barbi Benton.
Då föredrar jag Barbi Benton.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 13:01Börje Salming var anmäld under eget namn förra året men kom inte till start. Han är nog en större stjärna.
Börje Salming var anmäld under eget namn förra året men kom inte till start. Han är nog en större stjärna.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 17:35Jag kom inte heller till start, men var inte heller anmäld.
Jag kom inte heller till start, men var inte heller anmäld.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 17:55Hade fullt upp med att cykla. Objektivt ointresserad om det var nån kändis på plats.
Hade fullt upp med att cykla. Objektivt ointresserad om det var nån kändis på plats.