Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTjejmilenStartat gruppen
You need to log in to create posts and topics.

För att få kontakt med andra som tänker träna till tjejmilen -06.

/Trinan

Här kunde vara ngt ,men det verkar inte vara ngt folk??
Träning ngn??Upplägg?När var hur

Tjejmilen går i slutet av aug i Stockholm. Jag tänker börja träna jogging så fort det blir lite barmark och lite mildare i luften. Just nu tränar jag motionscykel, promenader och pilates för att hålla kondition och styrka.

/Trinan

Vad synd att det e så långt till stockholm...skulle varit en bra utmaning..får leta vidare...:)

Men det är många som åker till Stockholm den helgen och bor på hotell/vandrarhem och springer tjejmilen och åker hem, från hela landet. Rena folkfesten.

/Trinan

Tjejmilen är JÄTTEkul! Jag sprang för första gången förra året (2005) men kommer absolut springa i år igen.

Missa inte Midnattsloppet annars. Verkligen ett roligt lopp!

Det är så mycket man inte känner till om de olika loppen(känns som man typ varit på en annan planet o landat nu)
Vad är midnattsloppet??går det oxå i Stockholm???
finns det ngn "sida" att gå in på o hitta olika lop o beskrivningar om dom???

Är fortfarande lite sugen på tjejmilen...
ar du ngn "bästa" tid som du presterat??tänker slå???
"nyfiken" 🙂

Jag sprang första gången på 1 tim och 24 min (2004) andra gången 1 tim och 37 min (2005). Men då har jag varit ganska otränad, inte satsat ordentligt. Mitt mål i år är att klara det på 60 min. Har börjat min träning med motionscykel nu och ska köpa brodda

På marathon.se - http://www4.marathon.se/flash/start.cfm?CFID=1686195&CFTOKEN=35617805 - finns länkar till och information om alla lopp.

Jag hade aldrig sprungit ett lopp före 2005. Det började med att vi var med i vårruset (5 km, i lag) med jobbet, och