Quote from Guest on 19 January 2006, 15:57För att få kontakt med andra som tänker träna till tjejmilen -06.
/Trinan
För att få kontakt med andra som tänker träna till tjejmilen -06.
/Trinan
Quote from Sven Olof Hanses on 19 January 2006, 16:07Här kunde vara ngt ,men det verkar inte vara ngt folk??
Träning ngn??Upplägg?När var hur
Här kunde vara ngt ,men det verkar inte vara ngt folk??
Träning ngn??Upplägg?När var hur
Quote from Jennie Tolf on 19 January 2006, 19:07Tjejmilen går i slutet av aug i Stockholm. Jag tänker börja träna jogging så fort det blir lite barmark och lite mildare i luften. Just nu tränar jag motionscykel, promenader och pilates för att hålla kondition och styrka.
/Trinan
Tjejmilen går i slutet av aug i Stockholm. Jag tänker börja träna jogging så fort det blir lite barmark och lite mildare i luften. Just nu tränar jag motionscykel, promenader och pilates för att hålla kondition och styrka.
/Trinan
Quote from Sven Olof Hanses on 20 January 2006, 11:18Vad synd att det e så långt till stockholm...skulle varit en bra utmaning..får leta vidare...:)
Vad synd att det e så långt till stockholm...skulle varit en bra utmaning..får leta vidare...:)
Quote from Jennie Tolf on 20 January 2006, 20:47Men det är många som åker till Stockholm den helgen och bor på hotell/vandrarhem och springer tjejmilen och åker hem, från hela landet. Rena folkfesten.
/Trinan
Men det är många som åker till Stockholm den helgen och bor på hotell/vandrarhem och springer tjejmilen och åker hem, från hela landet. Rena folkfesten.
/Trinan
Quote from Pernilla Rasmusson on 23 January 2006, 22:07Tjejmilen är JÄTTEkul! Jag sprang för första gången förra året (2005) men kommer absolut springa i år igen.
Missa inte Midnattsloppet annars. Verkligen ett roligt lopp!
Tjejmilen är JÄTTEkul! Jag sprang för första gången förra året (2005) men kommer absolut springa i år igen.
Missa inte Midnattsloppet annars. Verkligen ett roligt lopp!
Quote from Sven Olof Hanses on 24 January 2006, 16:38Det är så mycket man inte känner till om de olika loppen(känns som man typ varit på en annan planet o landat nu)
Vad är midnattsloppet??går det oxå i Stockholm???
finns det ngn "sida" att gå in på o hitta olika lop o beskrivningar om dom???
Det är så mycket man inte känner till om de olika loppen(känns som man typ varit på en annan planet o landat nu)
Vad är midnattsloppet??går det oxå i Stockholm???
finns det ngn "sida" att gå in på o hitta olika lop o beskrivningar om dom???
Quote from Sven Olof Hanses on 24 January 2006, 16:42Är fortfarande lite sugen på tjejmilen...
ar du ngn "bästa" tid som du presterat??tänker slå???
"nyfiken" 🙂
Är fortfarande lite sugen på tjejmilen...
ar du ngn "bästa" tid som du presterat??tänker slå???
"nyfiken" 🙂
Quote from Jennie Tolf on 24 January 2006, 18:47Jag sprang första gången på 1 tim och 24 min (2004) andra gången 1 tim och 37 min (2005). Men då har jag varit ganska otränad, inte satsat ordentligt. Mitt mål i år är att klara det på 60 min. Har börjat min träning med motionscykel nu och ska köpa brodda
Jag sprang första gången på 1 tim och 24 min (2004) andra gången 1 tim och 37 min (2005). Men då har jag varit ganska otränad, inte satsat ordentligt. Mitt mål i år är att klara det på 60 min. Har börjat min träning med motionscykel nu och ska köpa brodda
Quote from Pernilla Rasmusson on 24 January 2006, 20:48På marathon.se - http://www4.marathon.se/flash/start.cfm?CFID=1686195&CFTOKEN=35617805 - finns länkar till och information om alla lopp.
Jag hade aldrig sprungit ett lopp före 2005. Det började med att vi var med i vårruset (5 km, i lag) med jobbet, och
På marathon.se - http://www4.marathon.se/flash/start.cfm?CFID=1686195&CFTOKEN=35617805 - finns länkar till och information om alla lopp.
Jag hade aldrig sprungit ett lopp före 2005. Det började med att vi var med i vårruset (5 km, i lag) med jobbet, och