Quote from Guest on 30 June 2006, 22:47När jag har min kalender uppe så har jag väl nån gång för länge sedan valt maj som startdatum över vad som ska visas. Jag har idag flera gånger försäkt ändra det så att den ska starta mde juni, men så fortjag går till nån annan sida och sedan öppnar kalen
När jag har min kalender uppe så har jag väl nån gång för länge sedan valt maj som startdatum över vad som ska visas. Jag har idag flera gånger försäkt ändra det så att den ska starta mde juni, men så fortjag går till nån annan sida och sedan öppnar kalen
Quote from Magnus Ahlstrand on 30 June 2006, 22:57jag trro inte du valt maj jag ahr likadant. den tycks visa den månad som syns först, inte innevarande månad, dvs de två första veckorna av dessa 6 eller nåt.
jag trro inte du valt maj jag ahr likadant. den tycks visa den månad som syns först, inte innevarande månad, dvs de två första veckorna av dessa 6 eller nåt.
Quote from Funbeat user on 1 July 2006, 11:47Tyvärr verkar den inte ha ngt minne av vad man satt senast, det hade varit trevligt ...
Tyvärr verkar den inte ha ngt minne av vad man satt senast, det hade varit trevligt ...
Quote from Funbeat user on 5 July 2006, 16:26Det vore trevligt om man kunde låsa kalendern på att starta vid en viss vecka i översikten?
T ex 2 veckor före nu?
Och/eller låsa hur många veckor framåt. (Det behöver den inte komma ihåg till nästa inloggning)Nu har jag suttit och lagt in kommande trän
Det vore trevligt om man kunde låsa kalendern på att starta vid en viss vecka i översikten?
T ex 2 veckor före nu?
Och/eller låsa hur många veckor framåt. (Det behöver den inte komma ihåg till nästa inloggning)
Nu har jag suttit och lagt in kommande trän