Quote from Guest on 14 June 2011, 10:18Hej!
Körde VR förra året med en tid under 10h utan problem och har nu tränat under våren för att köra ännu snabbare men nu börjar knät ge sig, och detta på allt kortare rundor vilket gör att jag inser att jag inte kommer komma fram till Jönköping förrän
Hej!
Körde VR förra året med en tid under 10h utan problem och har nu tränat under våren för att köra ännu snabbare men nu börjar knät ge sig, och detta på allt kortare rundor vilket gör att jag inser att jag inte kommer komma fram till Jönköping förrän
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 10:28Är det verkligen löparknä du fått eller har du vridit knät så att en läkare skulle intyga det?
Är det verkligen löparknä du fått eller har du vridit knät så att en läkare skulle intyga det?
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 10:43hehe, jag förstår, det kan ju förvisso även vara att jag råkade slå knäet i dörrposten skithårt förra veckan 🙂
men visst är det lite knasigt? Att försäkringen inte skulle gälla vid förslitning?
Så länge skadan var okänd vid tecknandet av försäkringen så
hehe, jag förstår, det kan ju förvisso även vara att jag råkade slå knäet i dörrposten skithårt förra veckan 🙂
men visst är det lite knasigt? Att försäkringen inte skulle gälla vid förslitning?
Så länge skadan var okänd vid tecknandet av försäkringen så
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 12:39Hej!
Det är kanonförsäkring. Har du fått löparknä så får du tillbaka pengarna.
Fick problem med min vänstra hälsena efter VR förra året och fick därmed avstå Järnmannen, Folkam betalade ut pengarna utan diskussion.Kontakta Folksam på telefon.
Hej!
Det är kanonförsäkring. Har du fått löparknä så får du tillbaka pengarna.
Fick problem med min vänstra hälsena efter VR förra året och fick därmed avstå Järnmannen, Folkam betalade ut pengarna utan diskussion.
Kontakta Folksam på telefon.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 13:04min erfarenhet är att det finns mer utrymme för tolkning och diskussion när man pratar med försäkringsbolaget än villkoren gör gällande.
min erfarenhet är att det finns mer utrymme för tolkning och diskussion när man pratar med försäkringsbolaget än villkoren gör gällande.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 16:59Jag fick halsfluss förra året och det var inga problem alls att få tillbaka pengarna. Allt som behövdes var ett läkarintyg.
Jag fick halsfluss förra året och det var inga problem alls att få tillbaka pengarna. Allt som behövdes var ett läkarintyg.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 11:29Kan man fixa det på vårdcentralen även i efterhand? Jag missade ju Tjejvättern utan att fundera på min försäkring, som jag har för mig att jag har ... & frågan är som sagt om jag startar på lördag.
Kan man fixa det på vårdcentralen även i efterhand? Jag missade ju Tjejvättern utan att fundera på min försäkring, som jag har för mig att jag har ... & frågan är som sagt om jag startar på lördag.