Quote from Guest on 29 December 2008, 20:59Arrangerat av IF Start. Mer information kommer längre fram.
Arrangerat av IF Start. Mer information kommer längre fram.
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 21:09Enligt hemsidan är det 4 april.
Enligt hemsidan är det 4 april.
Quote from Magnus Gelang on 29 December 2008, 21:10Vilken hemsida? Finns det alltså en hemsida för den tävlingen?
Vilken hemsida? Finns det alltså en hemsida för den tävlingen?
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 21:21Självklart finns det en hemsida,
gå in på www.ifstart.se och klicka på Startmilen i vänstra kolumnen.
Självklart finns det en hemsida,
gå in på http://www.ifstart.se och klicka på Startmilen i vänstra kolumnen.
Quote from Magnus Gelang on 29 December 2008, 21:24Tack, trodde inte nån hemsida fanns ännu eftersom det står att mer info kommer längre fram.
Tack, trodde inte nån hemsida fanns ännu eftersom det står att mer info kommer längre fram.
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 21:36Än så länge är sidan ganska fattig när det gäller information, det var nog det Lars menade,
Jag är med i IF Start, så har du några frågor så är det bara att ställa dem, endera kan jag svara eller så vet jag vem som kan tänkas ha svaren
Än så länge är sidan ganska fattig när det gäller information, det var nog det Lars menade,
Jag är med i IF Start, så har du några frågor så är det bara att ställa dem, endera kan jag svara eller så vet jag vem som kan tänkas ha svaren
Quote from Magnus Gelang on 29 December 2008, 21:39Ja jag vill ju veta plats, datum, tid och kostnad. Och om det finns en tidsbegränsning eftersom jag vill gå en mil om jag ska delta,,,inte springa.
Men jag antar att de flesta svaren kommer komma på hemsidan så småningom så jag avvaktar väl 😀
Ja jag vill ju veta plats, datum, tid och kostnad. Och om det finns en tidsbegränsning eftersom jag vill gå en mil om jag ska delta,,,inte springa.
Men jag antar att de flesta svaren kommer komma på hemsidan så småningom så jag avvaktar väl 😀
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 21:51Datumet är om inte något oväntat inträffar den 4/4, platsen för start och målgång är vid friidrottsbanorna på universitetet, tider och kostnader får jag nog passa på då jag inte tror att detta är bestämt ännu, i alla fall inte vad jag vet.
Datumet är om inte något oväntat inträffar den 4/4, platsen för start och målgång är vid friidrottsbanorna på universitetet, tider och kostnader får jag nog passa på då jag inte tror att detta är bestämt ännu, i alla fall inte vad jag vet.
Quote from Magnus Gelang on 29 December 2008, 21:54Ok, tack för de svar du kunde ge så länge då 🙂
Ok, tack för de svar du kunde ge så länge då 🙂
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 22:16När jag är osäker på om jag t ex ska springa tävlingsklass eller motionsklass i ett lopp brukar jag titta på hur tiderna såg ut i förra årets tävling. Ur resultatlistan från Startmilen 2008 utläser man att den som hade längst tid på 10-km-banan var en dam
När jag är osäker på om jag t ex ska springa tävlingsklass eller motionsklass i ett lopp brukar jag titta på hur tiderna såg ut i förra årets tävling. Ur resultatlistan från Startmilen 2008 utläser man att den som hade längst tid på 10-km-banan var en dam