Quote from Guest on 10 May 2010, 22:55Jag kan inte använda min startplats och säljer den för det jag betalade 1150kr
Jag kan inte använda min startplats och säljer den för det jag betalade 1150kr
Quote from Lena O on 10 May 2010, 23:05Trist Torbjörn, men så kul att se någon säljer för samma pris de gav.
Trist Torbjörn, men så kul att se någon säljer för samma pris de gav.
Quote from j sollerman on 11 May 2010, 09:11De är väl svårt att begära mer nu. Man kam kl bara sälja till den 15 maj. De bör finnas mer säljare än köpare så här sista veckan.
De är väl svårt att begära mer nu. Man kam kl bara sälja till den 15 maj. De bör finnas mer säljare än köpare så här sista veckan.
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 10:03Har följt priserna på VR:s hemsida de senaste veckorna. Att öppna för namnändring först 1 april har helt klart hållit nere andrahandspriserna detta år, typiskt vill folk ha vad de betalade+kostnad för namnändring.
Det är först i april-maj som avhoppen sk
Har följt priserna på VR:s hemsida de senaste veckorna. Att öppna för namnändring först 1 april har helt klart hållit nere andrahandspriserna detta år, typiskt vill folk ha vad de betalade+kostnad för namnändring.
Det är först i april-maj som avhoppen sk
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 00:14Planka in på VR. Ät för 1100:-. Vägen är ju inte avstängd, ha,ha.
Planka in på VR. Ät för 1100:-. Vägen är ju inte avstängd, ha,ha.
Quote from Håkan Öhling on 12 May 2010, 09:49Tommy, slå ner en pensionär och sno väskan. Var går gränsen för dig?
Tommy, slå ner en pensionär och sno väskan. Var går gränsen för dig?
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 18:20Ditt pris är ok. 4000:- är inte ok. Sen är det inget lagbrott att cykla på allmän väg, eller? slå ner pensionärer hemska tanke, huva, huva
Ditt pris är ok. 4000:- är inte ok. Sen är det inget lagbrott att cykla på allmän väg, eller? slå ner pensionärer hemska tanke, huva, huva
Quote from j sollerman on 12 May 2010, 18:49Men äta för 1100 spänn är
Men äta för 1100 spänn är
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 19:51Köper man Torbjörns plats så får man ju äran att cykla tillsammans med Hisingens CK 🙂
Köper man Torbjörns plats så får man ju äran att cykla tillsammans med Hisingens CK 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 21:58Tre-rätters middag på Stadt i Motala då räcker det inte till driks
Tre-rätters middag på Stadt i Motala då räcker det inte till driks