Quote from Guest on 4 June 2013, 15:45Säljer min startplats då jag inte har tid att köra Vätternrundan i år. Platsen är med klubben lammhultcyklisterna från Växjö. Eftersom det inte fanns något intresse från andra klubbmedlemmar lägger jag ut platsen här. Antar att det går bra att haka på gru
Säljer min startplats då jag inte har tid att köra Vätternrundan i år. Platsen är med klubben lammhultcyklisterna från Växjö. Eftersom det inte fanns något intresse från andra klubbmedlemmar lägger jag ut platsen här. Antar att det går bra att haka på gru
Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 15:55Problemet med att sälja startbevis så här års är att en potentiell köpare inte kan ändra namnet. Denna/e skulle alltså cykla VR i ditt namn, i strid mot VR:s regler.
Det enda sättet du kan få tillbaka dina pengar är om du har tecknat försäkringen Startkl
Problemet med att sälja startbevis så här års är att en potentiell köpare inte kan ändra namnet. Denna/e skulle alltså cykla VR i ditt namn, i strid mot VR:s regler.
Det enda sättet du kan få tillbaka dina pengar är om du har tecknat försäkringen Startkl