Quote from Guest on 15 May 2013, 21:29Hej
Kan nån hjälpa mig. Hittar inte nånstans om när exakt jag ska starta loppet.
HUr, var o framförallt NÄR 🙂
Hej
Kan nån hjälpa mig. Hittar inte nånstans om när exakt jag ska starta loppet.
HUr, var o framförallt NÄR 🙂
Quote from Funbeat user on 15 May 2013, 21:39Eftersom jag ändå sitter vid datorn och tillgång till google (en fantastisk funktion) så googlade jag och fick på tre tryck följande svar
http://www.ringsjonrunt.se/fyra%20rundor.htm
Eftersom jag ändå sitter vid datorn och tillgång till google (en fantastisk funktion) så googlade jag och fick på tre tryck följande svar
http://www.ringsjonrunt.se/fyra%20rundor.htm
Quote from Funbeat user on 15 May 2013, 22:39Tack för hjälpen.
Det var inte exakt det svaret jag var ute efter. Jag undrar när JAG har starttid dvs var eller när får jag sån info?...kan tänka mig att det inte är drop-in mellan 8-10.
Ursäkta min okunskap, första loppet någonsin för mig.
Tack för hjälpen.
Det var inte exakt det svaret jag var ute efter. Jag undrar när JAG har starttid dvs var eller när får jag sån info?...kan tänka mig att det inte är drop-in mellan 8-10.
Ursäkta min okunskap, första loppet någonsin för mig.
Quote from Funbeat user on 16 May 2013, 01:20Eftersom det är ett motionslopp, och där inte är någon officiell tidtagning så startar du när du vill (inom angivna tidsfönstret).
Dock så startar de flesta direkt när tidsfönstret öppnar. T.ex. kl 8 för 125km.
Vill du ha tidtagning så får du göra det s
Eftersom det är ett motionslopp, och där inte är någon officiell tidtagning så startar du när du vill (inom angivna tidsfönstret).
Dock så startar de flesta direkt när tidsfönstret öppnar. T.ex. kl 8 för 125km.
Vill du ha tidtagning så får du göra det s
Quote from Funbeat user on 16 May 2013, 11:13Man får starta när man vill mellan kl 8-10 (för 125 km och 65 km-rundan). Ibland har det varit en stor snabbgrupp som startar precis när det öppnar, andra gånger har det varit lite softare och utdraget. Tips är i alla fall att se till att vara där och fär
Man får starta när man vill mellan kl 8-10 (för 125 km och 65 km-rundan). Ibland har det varit en stor snabbgrupp som startar precis när det öppnar, andra gånger har det varit lite softare och utdraget. Tips är i alla fall att se till att vara där och fär
Quote from Funbeat user on 18 May 2013, 08:57Aha! Tackar 🙂
Aha! Tackar 🙂