Quote from Guest on 22 June 2008, 15:42Läste en tråd om önskemål för personbästa. Jag tänker att det skulle kunna kombineras med statistik över de egna rundorna. Om man klickar på en runda kommer ett diagram upp över hur man presterat på denna rundan... det skulle vara peppande...
Läste en tråd om önskemål för personbästa. Jag tänker att det skulle kunna kombineras med statistik över de egna rundorna. Om man klickar på en runda kommer ett diagram upp över hur man presterat på denna rundan... det skulle vara peppande...
Quote from Galderma Fritidsförening on 22 June 2008, 15:52Ja visst, det vore bra 😀
Ja visst, det vore bra 😀
Quote from Funbeat user on 23 June 2008, 17:28Precis det jag önskade mig i den tråd som du hänvisar till! Det hade varit en toppen funktion:)
Precis det jag önskade mig i den tråd som du hänvisar till! Det hade varit en toppen funktion:)
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 20:22tråkigt att jag inte läste hela den tråden, men jag kände att jag inte ville vara ot så då tänkte jag att jag skulle vara duktig och starta en egen tråd. 😉
tråkigt att jag inte läste hela den tråden, men jag kände att jag inte ville vara ot så då tänkte jag att jag skulle vara duktig och starta en egen tråd. 😉
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 22:59Vilket jag är glad för...annars hade jag inte vetat att fanns fler som tyckte som jag:) Har vi riktigt tur så leder din tråd till den förbättring vi önskar, jag håller tummarna!
Vilket jag är glad för...annars hade jag inte vetat att fanns fler som tyckte som jag:) Har vi riktigt tur så leder din tråd till den förbättring vi önskar, jag håller tummarna!
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 14:18(V)(hv)
jag med!
(V)(hv)
jag med!