Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Roade mig med att se över träningsstatistiken för 2009. Kom på ganska sent under 2009 att det vore kul att testa Triathlon så min träning bygger enbart på att jag ville ha en varierad träning och gillar både löpning och cykling. Började crawlkurs i sep 20

För triathlon så behöver du absolut öka på mängden cykling i förhållande till löpningen men det har du väl redan börjat med om jag förstått saken rätt.

För egen del så tycker jag att det är viktigast att det är roligt. Det blir mer tränat då.

Jo, det var tanken! Innan har jag bara cyklat t o f jobbet från april - sep. Inte haft det som träningsform förrän juli 09 då jag köpte min Racer. Och inte kört några långlopp. Som längst en träningrunda på 8 mil så det blir nog inte så svårt att öka på m

Jag har inga fiffiga råd att ge dig men kan konstatera att vi har samma målsättningar 2010 och 2011. Jag har laddat ner ett träningsschema för Halv IM från nätet som jag tror på. Det startar den 5 april och jag hoppas det inte ska "döda" relationer, jopbb

Håkan, har du nån bra länk till ditt träningsprogram från nätet?? Kan var bra att få lite tips på hur andra lägger upp...

Mvh

Jag skickar dig ett PM.

Jag är intresserad av det träningsschemat också.. om det går för sig att önska.....

Jag hittade det efter att ha oglat på "training for half ironman". När jag sedan har försökt länka dit till kamrater så har dessa hamnat på en betalsite. Dock har jag sparat det på i pdf-format som jag kan skicka till dig. Skicka din mailadress till mig i