Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatStatistik under 2011
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag undrar hur jag kan se all min träningsstatistik under detta år.
Finns det ngn sån funktion? Jag vill alltså veta hur många ggr jag tränat per vecka taget under hela 2011.
På SATS hemsida kunde man se detta, och där hade jag bara 2,33 ggr per vecka, ty

När du är på Min Profil, klicka på Min Analys, sen Visa Lista, sen väljer du 2011 i drop down-boxen. Längst ner på sidan får du då bl.a. totala antalet pass den valda perioden.

Funkar också i kalendern...

I kalendern får man väl med något pass i början av slutet också eftersom året inte börjar på en måndag och slutar på en söndag?

Du kan välja analys och i stället för lista låta den stanna på diagram.

Välja 2011 i dropdown boxen över diagrammet, samt gruppera på veckor och slutligen välja visa antal träningspass eller träningsdagar beroende på vad du egentigen vill få fram.

Diagr

@ Anna, det går att välja datum i kalendern.

Men väljer man datum i kalenderläget, t.ex. 2011-01-01 - 2011-12-31 så ser det ändå ut som 27-31 dec 2010 samt 1 jan 2012 kommer med. För mig blir det skillnad i kalender vs listläget i t.ex. antalet pass (699 mot 705) och antalet minuter (23034 mot 22804

Hm, då blev det inte rätt heller ju........

Nä och all icke genomförd träning (även planerad träning) summeras den med om man har minuter eller kilometrar inlagda. Skitgammal "feature" som ingen bryr sig om. För lopp kommer jag runt det genom att alltid se till att det inte står nåt i minuter och k

Hm, det där är jag inte så säker på faktiskt.... får testa.

12