Quote from Guest on 21 August 2009, 21:36vad innebär stegräknarbonus?
kan man inte skriva in stegräknare och antalet steg bara?
vad innebär stegräknarbonus?
kan man inte skriva in stegräknare och antalet steg bara?
Quote from Olof Robertson on 21 August 2009, 21:46Stegräknarbonus och antal steg är ju samma som stegräknare och antal steg? 🙂
Eller så fattar jag inte vad du menar. Stegräknarbonus är där man kan skriva in antal steg, står väl antal reps (steg mm) att fylla i.
Eller är det själva ordet "stegräknar
Stegräknarbonus och antal steg är ju samma som stegräknare och antal steg? 🙂
Eller så fattar jag inte vad du menar. Stegräknarbonus är där man kan skriva in antal steg, står väl antal reps (steg mm) att fylla i.
Eller är det själva ordet "stegräknar
Quote from mårten jansson on 23 August 2009, 19:15Det är bara olika träningstyper helt enkelt... olika saker man kan välja att registrera på.
Det är bara olika träningstyper helt enkelt... olika saker man kan välja att registrera på.
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 13:12Jag skriver in stegen i antalet repetitioner. Sträckan och kcal under flikarna där dom finns. Om det är "rätt" eller inte har jag ingen aning om, men så länge jag begriper själv vad det är jag skrivit in så är jag nöjd och glad 🙂
Jag skriver in stegen i antalet repetitioner. Sträckan och kcal under flikarna där dom finns. Om det är "rätt" eller inte har jag ingen aning om, men så länge jag begriper själv vad det är jag skrivit in så är jag nöjd och glad 🙂
Quote from Magnus Gelang on 24 August 2009, 13:16Men du menar träningstypen Stegräknarbonus? Ja jag tycker att den borde heta "stegräkning", "stegräknare" eller bara "steg".
Antalet steg skrev jag in på repetioner.
Men du menar träningstypen Stegräknarbonus? Ja jag tycker att den borde heta "stegräkning", "stegräknare" eller bara "steg".
Antalet steg skrev jag in på repetioner.
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 22:33Jag som inte är 110% viktig med vad jag stoppar i mig brukar skriva in mina steg som antalet kcal på dagsnoteringen. Tycker jag är bättre eftersom jag räknar steg/dag och inte vill lägga in det som ett träningspass eftersom jag då får fler pass än vad jag
Jag som inte är 110% viktig med vad jag stoppar i mig brukar skriva in mina steg som antalet kcal på dagsnoteringen. Tycker jag är bättre eftersom jag räknar steg/dag och inte vill lägga in det som ett träningspass eftersom jag då får fler pass än vad jag
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 09:01Jag använder den bara för att registrera antalet steg. Träning registrerar jag för sig.
Jag använder den bara för att registrera antalet steg. Träning registrerar jag för sig.