Quote from Guest on 24 July 2012, 09:59Hej! Jag tänkte uppgradera mig och står i valet och kvalet mellan dessa två... Ultegra rakt igenom på båda... Vad tycker ni? Fördelar resp nackdelar med de?
mvh
Miro
Hej! Jag tänkte uppgradera mig och står i valet och kvalet mellan dessa två... Ultegra rakt igenom på båda... Vad tycker ni? Fördelar resp nackdelar med de?
mvh
Miro
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 10:09Treken har väl livstidsgaranti på ramen?
Treken har väl livstidsgaranti på ramen?
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 13:56Vad sitter det för hjul på cyklarna?
Vad sitter det för hjul på cyklarna?
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 20:22Ksyrium Elite på Vuslta och Bontrager på Trek...
Ksyrium Elite på Vuslta och Bontrager på Trek...
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 20:40Garanti brukar bara gälla första ägaren.
Garanti brukar bara gälla första ägaren.
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 21:01...hadde ju valt Trek direkt. Samtidigt har jag inga konkreta "för och emot" egentligen. Utan bara mitt personliga val...om jag varit tvungen att välja mellan de båda. (.....så inte till så stor hjälp kanske 😉 )
Lycka till om det blir köp =)
...hadde ju valt Trek direkt. Samtidigt har jag inga konkreta "för och emot" egentligen. Utan bara mitt personliga val...om jag varit tvungen att välja mellan de båda. (.....så inte till så stor hjälp kanske 😉 )
Lycka till om det blir köp =)