Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Är det bara jag som den senaste tiden i Chrome har fått stjärnor i inmatningsformuläret, där det egentligen ska stå "HH:MM" och "Vad har du tränat?"? Se bild.
BILD:http://i42.tinypic.com/2qamkjs.png

Jag har så också i Chrome. Typen har ändrats till "password". I Firefox fungerar det dock som tidigare.

Jag har sett att det är OK i Firefox, men Chrome är det som gäller för mig. Frågan är vad det är i koden som Firefox och Chrome tolkar olika.

Om man redigerar ett pass så är det däremot vanliga fält.

Hmm, jag har Chrome och ser inte detta fenomen.

Ja, det verkar stämma att det är "vanligt" när man redigerar ett pass. Märkligt.

Kan tillägga att jag har Mac och senaste versionen av Chrome (29.0.1547.57)

Win 8 och Chrome 29.0.1547.57 m.

Jag har hittat vad som orsakar det hos mig: LastPass

Jag har tyvärr ingen lösning på problemet...förutom att inaktivera LastPass, men det är ingen hållbar lösning.
När jag kollar på funbeat.net så blir det inte lösenords

Ja, det verkar stämma att det är LastPass som har med saken att göra. Inaktiverar man LastPass eller tar bort Funbeat från valvet, kommer vanliga texten igen. Men som sagt, det är inte en hållbar lösning.

Frågan är vad det är som gör att LastPass tror a

Inloggningssidan:
name="ctl00$MainContentPlaceHolder$Login1$UsernameTextBox" type="text" id="UsernameTextBox"
name="ctl00$MainContentPlaceHolder$Login1$PasswordTextBox" type="password" id="ctl00_MainContentPlaceHolder_Login1_PasswordTextBox"

Startsidan (