Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej

Här, Novis i löpningen...:) ska springa tjejmilen i augusti.

Jag tränar löpningen i Kallhälls område (Järfälla) ... massa skog, vatten, område har väldigt varierande stigar, vissa delar kan vara riktigt svåra – även om springer man på asfalten (upp

Då så,.... Det verkar som ingen mer bor i stockholm område eller?

Hehe, du får inte vara så otålig, Izabela! Det kan ta några dagar innan man upptäcker att det finns en ny grupp. Jag såg det precis...

Jag bor i stan (Vasastan) och min regelbundna träning sker på SATS. Vanligtvis på Odenplan.

Annars åker jag gärna inli

jag ska också springa tjejmilen för första gången. Jag tränar oftast på Järva fältet, det är lantlig miljö, mycket fint. Det finns flera olika spår, jag brukar försöka variera mig. Det finns både 2.8, 5 och 10 km.

Hej allihop

he he he ja, tålamod är det inte min starkaste sida....

O vad kul att det finns mera folk i Stockholms område.
Jag bor v. nära Järva fältet fast hann inte träna i den delen av Järfälla. Så länge trampar jag på de varierande Kallhälls stigar

Paddla ska du passa på att göra! Man kan hyra på flera ställen, både för ett par timmar, en dag, eller flera dagar.

Hyrställen i stan är bl.a. Pampas Marina och Café Kajak vid Rålis. Det är rätt skoj att paddla runt mitt i stan, även om det såklart inte

Nej, jag bor i Sollentuna. På järvafältet är det inte så mycket backar, tycker jag, i alla fall inte de rundorna jag springer.

Järva Fältet är fantastiskt bra! Särskilt för längre distanser. Helt rekommenderar jag! Nästa flyger man där ha ha ha….:)
Du var rätt Lena, Järva Fältet är bra och inte så backig alls…tack för tipset 🙂

Någon som springer/joggar med någon klubb eller g