Quote from Guest on 29 January 2012, 22:49Stockholm Långdistansklubb har sedan 2007 årligen arrangerat en löparresa till fjällen. Vi har som oftast åkt upp till Härjedalen/Jämtland för att springa men nu är det andra bullar. Nu i år ska vi till Lappland och Kebnekaise. Och det är klart Ni ska med
Stockholm Långdistansklubb har sedan 2007 årligen arrangerat en löparresa till fjällen. Vi har som oftast åkt upp till Härjedalen/Jämtland för att springa men nu är det andra bullar. Nu i år ska vi till Lappland och Kebnekaise. Och det är klart Ni ska med
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 22:59Oj! Redan en intresserad. Va kul! 😉
Oj! Redan en intresserad. Va kul! 😉
Quote from Lars Breström on 31 January 2012, 10:36Två!
Äntligen har jag möjlighet att vara med på fjällresan.
Två!
Äntligen har jag möjlighet att vara med på fjällresan.
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 17:05Tre!
I och med att jag inte kom med på Ö till Ö i år så kan jag ju haka på!
Ser verkligen fram mot resan!
Jag har bil...kan ta 5 pers inkl förare.
Jag är medlem i STF, så det blir billigare per natt för mig. Kolla det ni som ska haka på.
Tre!
I och med att jag inte kom med på Ö till Ö i år så kan jag ju haka på!
Ser verkligen fram mot resan!
Jag har bil...kan ta 5 pers inkl förare.
Jag är medlem i STF, så det blir billigare per natt för mig. Kolla det ni som ska haka på.
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 21:35Kul! Välkommen Thomas och Daniel
Kul! Välkommen Thomas och Daniel
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 20:54Fyra anmälda en vecka efter publiceringen. Kanoners:-)
Fyra anmälda en vecka efter publiceringen. Kanoners:-)