Quote from Guest on 11 October 2008, 20:00Välkommen till Stockholm Rogaining för cyklister och löpare!
Är du en uthållig orienterare? Löpare med någon kunskap i kartläsning? Multisportare eller cyklist? I så fall kommer Stockholm Rogaining 2008 att passa dig perfekt! Utmana kompisgänget, gå ihop
Välkommen till Stockholm Rogaining för cyklister och löpare!
Är du en uthållig orienterare? Löpare med någon kunskap i kartläsning? Multisportare eller cyklist? I så fall kommer Stockholm Rogaining 2008 att passa dig perfekt! Utmana kompisgänget, gå ihop
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 20:10Jag har en tjejbekant som cyklar för SMACK i norra stockholm, hon e riktigt bra tekniskt och har ganska bra tempo få finare underlag.
Hon kan tyvärr inte orientera så hon vill köra med någon som tar den delen, sen hänger hon på för allt vad benen bär 🙂
Jag har en tjejbekant som cyklar för SMACK i norra stockholm, hon e riktigt bra tekniskt och har ganska bra tempo få finare underlag.
Hon kan tyvärr inte orientera så hon vill köra med någon som tar den delen, sen hänger hon på för allt vad benen bär 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 23:16.
.
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 13:05Är det en ren slump att det heter samma som ett välkänt medel mot manlig hårförlust?
http://www.rogaine.com/
Är det en ren slump att det heter samma som ett välkänt medel mot manlig hårförlust?
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 13:31Det hävdas att det inte har med varandra att göra men jag är skeptisk 🙂
"Rogaining skapades under tidigt 70-tal i Australien. Där hade man under lång tid traditionellt utfört 24-timmars vandringar som med tiden utvecklats till sporten. Ordet Rogaine fo
Det hävdas att det inte har med varandra att göra men jag är skeptisk 🙂
"Rogaining skapades under tidigt 70-tal i Australien. Där hade man under lång tid traditionellt utfört 24-timmars vandringar som med tiden utvecklats till sporten. Ordet Rogaine fo
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 16:33Att cykla för smack kan också tolkas....
Att cykla för smack kan också tolkas....
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 18:48Men hon e bra det kan jag lova =)
Men hon e bra det kan jag lova =)
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 21:46>Att cykla för smack kan också tolkas....
Det har hänt att SMACK har satt upp alla sina banmarkeringar vid ordförandens hus. Det har gjort förbipasserande lite fundersamma. Typ 100 vita pilar som det står SMACK på...
>Att cykla för smack kan också tolkas....
Det har hänt att SMACK har satt upp alla sina banmarkeringar vid ordförandens hus. Det har gjort förbipasserande lite fundersamma. Typ 100 vita pilar som det står SMACK på...
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 12:53Sorry killar fel av mig, hon cyklar för väsby CK =)
Sorry killar fel av mig, hon cyklar för väsby CK =)
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 22:34Kan hon inte byta till SMACK så vi kan spinna vidare och på det sättet få lite gratis träning?
Kan hon inte byta till SMACK så vi kan spinna vidare och på det sättet få lite gratis träning?