Quote from Guest on 13 June 2012, 15:05Fick just det här meddelande från farbror blå:
"Vecka 24 genomför Stockholmspolisen ett flertal kontroller av beteendet i trafiken. Under måndagsförmiddagen kontrollerades beteendet hos cyklisterna på två platser i de västra delarna av Stockholm. Under n
Fick just det här meddelande från farbror blå:
"Vecka 24 genomför Stockholmspolisen ett flertal kontroller av beteendet i trafiken. Under måndagsförmiddagen kontrollerades beteendet hos cyklisterna på två platser i de västra delarna av Stockholm. Under n
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 15:15FAN vad bra!! Mer sånt!
FAN vad bra!! Mer sånt!
Quote from Rasmus Olsson on 13 June 2012, 15:22Vad ska vi se upp med? Att idioter börjar cykla som folk och följa lagen?
Vad ska vi se upp med? Att idioter börjar cykla som folk och följa lagen?
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 15:36Hoppas att de står i innestan med! Cyklade i morse och det var inte många med mig som stannade vid rödljusen utan susade mitt ut i gatan kring St:Eriksplan.
Hoppas folk börjar förstå att lagar ska följas!
Hoppas att de står i innestan med! Cyklade i morse och det var inte många med mig som stannade vid rödljusen utan susade mitt ut i gatan kring St:Eriksplan.
Hoppas folk börjar förstå att lagar ska följas!
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 16:52"se upp" ska uppfattas bokstavligen.
"se upp" ska uppfattas bokstavligen.
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 17:16Är det inte bättre att se på vägen och medtrafikanterna?
Är det inte bättre att se på vägen och medtrafikanterna?
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 21:52Bra initiativ från polisen! Brukar va lite småkaos mellan slussen - stadshuset och det vore bra om de kom och höll lite koll.
Bra initiativ från polisen! Brukar va lite småkaos mellan slussen - stadshuset och det vore bra om de kom och höll lite koll.
Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 16:12Cyklade in till stan från Vällingby i onsdags kväll och det är sjukt många cyklister som beter sig som idioter och kör mot rött fastän det är fullt av bilar och gångtrafikanter runt om. Ca hälften vid de rödljus som jag stannade vid. Hade polisen varit vi
Cyklade in till stan från Vällingby i onsdags kväll och det är sjukt många cyklister som beter sig som idioter och kör mot rött fastän det är fullt av bilar och gångtrafikanter runt om. Ca hälften vid de rödljus som jag stannade vid. Hade polisen varit vi