Quote from Guest on 2 October 2012, 21:00https://www.kintera.org/faf/r/default.asp?ievent=1017740&lis=1&kntae1017740=FA5E49FBCC4E4D808729351D3EE05153
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 21:10Nääääääe.....jag skulle vilja ha den här grejen i Sverige naturligtvis..!? Perra i Gävle har kört igång en djävla just grej runt Alzheimerforskningen å nu hoppas jag att alla andra insamlingar hänger på...han kör bara ynka 5 km....Jag vill se dom stora fe
Nääääääe.....jag skulle vilja ha den här grejen i Sverige naturligtvis..!? Perra i Gävle har kört igång en djävla just grej runt Alzheimerforskningen å nu hoppas jag att alla andra insamlingar hänger på...han kör bara ynka 5 km....Jag vill se dom stora fe
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 09:52Ja, jag blev glad som en speleman.. trodde jag kunde ta ett litet rehablopp på 5 km och göra det för en god sak. Men USA får vänta..
Hoppas det dyker upp liknande i Sthlmsfaggorna.
Ja, jag blev glad som en speleman.. trodde jag kunde ta ett litet rehablopp på 5 km och göra det för en god sak. Men USA får vänta..
Hoppas det dyker upp liknande i Sthlmsfaggorna.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 09:59Åh, vill också ha något liknande i Sverige
Åh, vill också ha något liknande i Sverige
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 20:01Å så naturligtvis FLEEEEEERA....?! Visst känns väl anmälningsavgiften lättare då även om jag vet att många idrottsföreningar har det knapert å behöver dom pengarna dom åxå...Fifthy-sixty ska jag försöka köra på....!?
Å så naturligtvis FLEEEEEERA....?! Visst känns väl anmälningsavgiften lättare då även om jag vet att många idrottsföreningar har det knapert å behöver dom pengarna dom åxå...Fifthy-sixty ska jag försöka köra på....!?