Quote from Guest on 10 November 2010, 11:31ska beställa nya löpskor och cykelskor som jag ska tävla triathlon i. Ska jag köpa en storlek som passar med eller utan strumpor?
Hur gör ni, har ni två par eller luktar dom bara skit året om?
ska beställa nya löpskor och cykelskor som jag ska tävla triathlon i. Ska jag köpa en storlek som passar med eller utan strumpor?
Hur gör ni, har ni två par eller luktar dom bara skit året om?
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 11:41Jag har ett par som passar med strumpor. Ska du köra sprint eller iron man distanser? Tvätta skorna när dom börjar bli sunkiga (jag stoppar dom i en ryggsäck så de inte slår sönder tvättmaskinen och tvättar hela paketet i 40-grader).
Jag har ett par som passar med strumpor. Ska du köra sprint eller iron man distanser? Tvätta skorna när dom börjar bli sunkiga (jag stoppar dom i en ryggsäck så de inte slår sönder tvättmaskinen och tvättar hela paketet i 40-grader).
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 13:24sprint och olympisk
sprint och olympisk
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 23:27mina barfotadojor luktar inte skit - av någon anledning..
men jag kör med två par skor. Ett par träningsskor med plats för strumpor och ett par barfota tävlingsskor. lite dyrare javisst men det får det vara värt..
mina barfotadojor luktar inte skit - av någon anledning..
men jag kör med två par skor. Ett par träningsskor med plats för strumpor och ett par barfota tävlingsskor. lite dyrare javisst men det får det vara värt..
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 15:04jag tränar ändå inte i mina tävlingskor. som för övrigt funkar både med och utan strumpor.
jag tränar ändå inte i mina tävlingskor. som för övrigt funkar både med och utan strumpor.
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 21:07Ta ett par skor som passar med strumpor, även om dom är lite fö små barfota så gör det inget då fötterna sväller under löpningen.
www.triathlet.se
Ta ett par skor som passar med strumpor, även om dom är lite fö små barfota så gör det inget då fötterna sväller under löpningen.