Quote from Guest on 2 March 2011, 11:34Lördagen 14 maj har du chansen att vara med och skapa löparhistoria. Då går starten för den första upplagan av Strömmingsloppet - ett ekologiskt motionslopp - i ett vårvackert Vaxholm.
Du kan välja att springa 5 eller 10 km. Banan är lagd så att det bli
Lördagen 14 maj har du chansen att vara med och skapa löparhistoria. Då går starten för den första upplagan av Strömmingsloppet - ett ekologiskt motionslopp - i ett vårvackert Vaxholm.
Du kan välja att springa 5 eller 10 km. Banan är lagd så att det bli
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 11:44Nu påstår ju iofs Wikipedia att Vaxholm ligger i Uppland...
(H)
Nu påstår ju iofs Wikipedia att Vaxholm ligger i Uppland...
(H)
Quote from Pernilla Liljegren on 3 March 2011, 10:08Finns det någon hemsida eller dylikt?
Kanske finns det två Vaxholm......själv har jag bara hört talas om ett.
Finns det någon hemsida eller dylikt?
Kanske finns det två Vaxholm......själv har jag bara hört talas om ett.
Quote from Elias Engqvist on 3 March 2011, 10:09Det kan ju stå fel i Wikipedia! 🙂
Det kan ju stå fel i Wikipedia! 🙂
Quote from Pernilla Liljegren on 3 March 2011, 10:13Kan man väl aldrig tro 🙂
Kan man väl aldrig tro 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 15:36Tänkte mig att det kanske bokstavligt talat bokstavligen blivit fel. Man åker ju från Södermanland via Stockholm till Uppland i rullisten, inte bara när man åker längs E4...
Faktiskt! 😀
Tänkte mig att det kanske bokstavligt talat bokstavligen blivit fel. Man åker ju från Södermanland via Stockholm till Uppland i rullisten, inte bara när man åker längs E4...
Faktiskt! 😀
Quote from Elias Engqvist on 3 March 2011, 15:39Man kanske skulle göra så här (Fast man springer nog inte som jag har ritat!):
Man kanske skulle göra så här (Fast man springer nog inte som jag har ritat!):
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 16:53http://www.strommingsloppet.se/Hem.html
och Vaxholm ligger i Uppland
http://www.strommingsloppet.se/Hem.html
och Vaxholm ligger i Uppland
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 20:53Jag är född i Vaxholm i den däringa gården som jag alltid glömmer namnet på...hehe. Långt norr om Stockholm och långt norr om något Södermanland.
Hatar strömming eftersom min uppväxt med fattiga föräldrar ibland blev strömmings-tät......typ att det dök up
Jag är född i Vaxholm i den däringa gården som jag alltid glömmer namnet på...hehe. Långt norr om Stockholm och långt norr om något Södermanland.
Hatar strömming eftersom min uppväxt med fattiga föräldrar ibland blev strömmings-tät......typ att det dök up