Quote from Guest on 13 April 2011, 11:45Lättsprungen och kontrollmätt 5 & 10 km bana med få höjdmeter (typ max 10meter). Blandat grus och asfalt.
http://www3.idrottonline.se/HultsfredsLK/Varatavlingar/Strandmilen/
Lättsprungen och kontrollmätt 5 & 10 km bana med få höjdmeter (typ max 10meter). Blandat grus och asfalt.
http://www3.idrottonline.se/HultsfredsLK/Varatavlingar/Strandmilen/
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 11:55Hmm, nästan närmare än Lund. Mycket folk så man får lite draghjälp?
Hmm, nästan närmare än Lund. Mycket folk så man får lite draghjälp?
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 13:55Om du tänkt springa milen såg deltagandet ut såhär ifjol.
Klass 1 Herrar 10 km Antal: 27
1 52 . Christoffer Fogel / Hultsfreds LK 0:35:54,5
Om du tänkt springa milen såg deltagandet ut såhär ifjol.
Klass 1 Herrar 10 km Antal: 27
1 52 . Christoffer Fogel / Hultsfreds LK 0:35:54,5
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 10:46Nej, jag tror jag tar det här loppet faktiskt.
Nej, jag tror jag tar det här loppet faktiskt.
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 23:47Markus Andersson går under 35 min nu! på väg mot 32;)
Markus Andersson går under 35 min nu! på väg mot 32;)
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 07:56Ja... under 35 borde jag fixa med god marginal i detta lopp, om jag får vara frisk & hel fram tills dess. Kanske t.o.m. sub 34... 😀 Det där med 32min är dock något eventuellt för framtiden.
Frågan är om någon annan snabb dyker upp, eller om det blir seg
Ja... under 35 borde jag fixa med god marginal i detta lopp, om jag får vara frisk & hel fram tills dess. Kanske t.o.m. sub 34... 😀 Det där med 32min är dock något eventuellt för framtiden.
Frågan är om någon annan snabb dyker upp, eller om det blir seg
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 22:01Bara 8 anmälda enligt startlistan? Marcus, du kan inte tänka dig att ställa upp som draghjälp? 😉
Bara 8 anmälda enligt startlistan? Marcus, du kan inte tänka dig att ställa upp som draghjälp? 😉
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 22:08"Ja... under 35 borde jag fixa med god marginal i detta lopp, om jag får vara frisk & hel fram tills dess"
Uppdatering. Sen jag skrev ovan har jag både hunnit vara sjuk och skadad, två olika skador dessutom, varav det i skrivande stund är oklart om den s
"Ja... under 35 borde jag fixa med god marginal i detta lopp, om jag får vara frisk & hel fram tills dess"
Uppdatering. Sen jag skrev ovan har jag både hunnit vara sjuk och skadad, två olika skador dessutom, varav det i skrivande stund är oklart om den s
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 22:25Visst, om ditt jogg-tempo är 3:50/km, så blir det ju perfekt. Du kan ju alltid småprata lite om ditten och datten om du får tråkigt, men räkna inte med att jag kan svara 😉
Skall bli ganska varmt verkar det som.
Visst, om ditt jogg-tempo är 3:50/km, så blir det ju perfekt. Du kan ju alltid småprata lite om ditten och datten om du får tråkigt, men räkna inte med att jag kan svara 😉
Skall bli ganska varmt verkar det som.
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 07:053:29/km hoppas jag att det ligger på... kan dock tänkas sjunka uppemot 3:35/km. För mig är det ju maxfart, däremot kommer det upplevas som jogging för Mr Fogel, om han skulle välja att hålla mig sällskap inledningsvis. Han har ofta tendens att inte vilja
3:29/km hoppas jag att det ligger på... kan dock tänkas sjunka uppemot 3:35/km. För mig är det ju maxfart, däremot kommer det upplevas som jogging för Mr Fogel, om han skulle välja att hålla mig sällskap inledningsvis. Han har ofta tendens att inte vilja