Quote from Guest on 27 May 2009, 09:42Den senaste versionen av Garmins plugin som används för att läsa in rundor från klockan till FunBeat fungerar dåligt för många. Så ni som inte lyckas läsa in datat längre bör läsa följande diskussion om hur man löser problemet:
http://www.funbeat.se/disc
Den senaste versionen av Garmins plugin som används för att läsa in rundor från klockan till FunBeat fungerar dåligt för många. Så ni som inte lyckas läsa in datat längre bör läsa följande diskussion om hur man löser problemet:
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 09:52http://lmgtfy.com/?q=Garmin+Communicator+plugin+2.6.4+download
Obs att den finns för både Mac och Win. Välj rätt.
http://lmgtfy.com/?q=Garmin+Communicator+plugin+2.6.4+download
Obs att den finns för både Mac och Win. Välj rätt.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 20:29okey... men hur tar jag bort den "gamla"?? har nyligen gått över till mac.
okey... men hur tar jag bort den "gamla"?? har nyligen gått över till mac.
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 08:15Jag har faktiskt inte haft några strul alls och tycker det är en riktigt bra funktion att ladda in från klockan direkt!
Jag har faktiskt inte haft några strul alls och tycker det är en riktigt bra funktion att ladda in från klockan direkt!
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 20:52Jag fick problem när jag uppdaterade till nya Safari. Den säger att den inte hittar pluginen, däremot funkar det i Firefox.
Jag fick problem när jag uppdaterade till nya Safari. Den säger att den inte hittar pluginen, däremot funkar det i Firefox.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 08:06Samma för mig. Fungerar inte i Safari 4.0 (som för övrigt är ascool) men i Firefox.
Samma för mig. Fungerar inte i Safari 4.0 (som för övrigt är ascool) men i Firefox.
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 18:33Med Vista 64-bitars som blir "godkännande"-fönstrat för litet, så Ok elller abryt-knapparna syns inte när man skall installera.
Tror det är OK eller abryt, jag har aldrig sett dom, men det brukar vara det... 🙂
Med Vista 64-bitars som blir "godkännande"-fönstrat för litet, så Ok elller abryt-knapparna syns inte när man skall installera.
Tror det är OK eller abryt, jag har aldrig sett dom, men det brukar vara det... 🙂
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 12:03Har nyligen köpt Forerunner 405 installerat den senaste programvaran 2.7.1, funkar klockrent. Smidigt att ladda in direkt fr. klockan. Windows XP Pro. 🙂
Har nyligen köpt Forerunner 405 installerat den senaste programvaran 2.7.1, funkar klockrent. Smidigt att ladda in direkt fr. klockan. Windows XP Pro. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 00:07Jag har märk att både distans och puls skiljer sig mellan garmin Connect och Funbeat på samma runda. I dag sprang jag tex. 21,01 km med 173/163 puls enligt Garminklockan samt garmin Connect. Funbeat visar 20,95 km och 173/161 puls. Vet någon varför?
Jag har märk att både distans och puls skiljer sig mellan garmin Connect och Funbeat på samma runda. I dag sprang jag tex. 21,01 km med 173/163 puls enligt Garminklockan samt garmin Connect. Funbeat visar 20,95 km och 173/161 puls. Vet någon varför?
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 09:51Förmodligen filtrerar funbeat och Garmin Connect datat olika och får då olika rutt och olika genomsnitt
Förmodligen filtrerar funbeat och Garmin Connect datat olika och får då olika rutt och olika genomsnitt