Quote from Guest on 17 December 2007, 15:43Status för om min blogg ska synas för alla eller bara inloggade beter sig underligt. Testar att ändra men nästa gång jag skriver ett nytt inlägg är den tillbaka på att den bara ska synas för inloggade. Hade tänkt att alla skulle få läsa den. Har jag gjort
Status för om min blogg ska synas för alla eller bara inloggade beter sig underligt. Testar att ändra men nästa gång jag skriver ett nytt inlägg är den tillbaka på att den bara ska synas för inloggade. Hade tänkt att alla skulle få läsa den. Har jag gjort
Quote from Camilla Höög on 17 December 2007, 15:53Det beror på att du markerat valet "Jag vill bara att de som är inloggade ska kunna läsa min blog." i din profil.
Exakt hur den där funktionen funkar när man ändrar medans man skriver ett blogginlägg förstår jag inte. Den känns fel. Ändra i din profil is
Det beror på att du markerat valet "Jag vill bara att de som är inloggade ska kunna läsa min blog." i din profil.
Exakt hur den där funktionen funkar när man ändrar medans man skriver ett blogginlägg förstår jag inte. Den känns fel. Ändra i din profil is
Quote from Torbjörn Roos on 17 December 2007, 21:28Tack för tipset, trodde också att det var så det hängde ihop. Provade ändra det ett par gånger tidigare. Det verkar inte fungera det heller. Skumt om det bara är jag som har det problemet.
Edit: Testade att ändra i "Min profil" så att alla ska kunna lä
Tack för tipset, trodde också att det var så det hängde ihop. Provade ändra det ett par gånger tidigare. Det verkar inte fungera det heller. Skumt om det bara är jag som har det problemet.
Edit: Testade att ändra i "Min profil" så att alla ska kunna lä
Quote from Camilla Höög on 17 December 2007, 22:13Jag har kört ett antal tester nu och det verkar fungera. I alla fall i Internet Explorer, men jag kan inte se någon anledning till att det skulle vara annorlunda i någon annan webbläsare.
Du måste välja. Antingen visar du alla blogginlägg eller så är de
Jag har kört ett antal tester nu och det verkar fungera. I alla fall i Internet Explorer, men jag kan inte se någon anledning till att det skulle vara annorlunda i någon annan webbläsare.
Du måste välja. Antingen visar du alla blogginlägg eller så är de
Quote from Torbjörn Roos on 19 June 2008, 23:43Hallå igen, nu har jag börjat få tillbaka problemet med att min valda alternativ för vilka som ska få läsa min blogg ändras av sig självt igen. Jag kan inte komma på vad det är som gör det om det är jag själv som orsakar det. Är det bara jag som råkar ut
Hallå igen, nu har jag börjat få tillbaka problemet med att min valda alternativ för vilka som ska få läsa min blogg ändras av sig självt igen. Jag kan inte komma på vad det är som gör det om det är jag själv som orsakar det. Är det bara jag som råkar ut
Quote from Galderma Fritidsförening on 20 June 2008, 00:20går det inte att gå in på varje enskilt blogginlägg och ställa in sånt också?
går det inte att gå in på varje enskilt blogginlägg och ställa in sånt också?