Quote from Guest on 7 March 2007, 18:23Efterlyser min vintercykel som blev stulen från mitt jobb i Gävle nu i helgen.
Cykeln är en MTB KHS Alite 4000 guldfärgad.
Svarta Xero Feral hjul med biltema dubbdäck.
Gul Marzzoci Z2 gaffel.
Nytt LX vevparti.
XTR fram och bakväxel.
Tektro bromsreg
Efterlyser min vintercykel som blev stulen från mitt jobb i Gävle nu i helgen.
Cykeln är en MTB KHS Alite 4000 guldfärgad.
Svarta Xero Feral hjul med biltema dubbdäck.
Gul Marzzoci Z2 gaffel.
Nytt LX vevparti.
XTR fram och bakväxel.
Tektro bromsreg
Quote from Funbeat user on 7 March 2007, 18:33ja om ja bodde i Gävle så skulle ja kolla åt dig..
Blir så arg att inte folk kan låta bli Andras saker...
ja om ja bodde i Gävle så skulle ja kolla åt dig..
Blir så arg att inte folk kan låta bli Andras saker...
Quote from Lars Ekegård on 7 March 2007, 21:58Hade tagit den till jobbet för lite vår putsning och vipps inbrott för första gången på 15 år och dom tar MIN cykel.
Skulle tro att det är någon fyllskalle som bröt sig in och behövde en transport hem så med lite tur så dyker den upp.
Hade tagit den till jobbet för lite vår putsning och vipps inbrott för första gången på 15 år och dom tar MIN cykel.
Skulle tro att det är någon fyllskalle som bröt sig in och behövde en transport hem så med lite tur så dyker den upp.
Quote from Lena O on 7 March 2007, 22:09Har du ingen bild att lägga ut på den?
Har du ingen bild att lägga ut på den?
Quote from Lars Ekegård on 8 March 2007, 19:45Här kommer en bild, däck, hjul, sadel och sadelstolpen är utbytta nu.
BILD:http://www.gavle.to/~cykelbilder/bilder/khs.jpg
Här kommer en bild, däck, hjul, sadel och sadelstolpen är utbytta nu.
Quote from Funbeat user on 8 March 2007, 20:04Trist! Är du säker på att det samma ram? (Sorry kunde inte låta bli, hoppas att den dyker upp!)
Trist! Är du säker på att det samma ram? (Sorry kunde inte låta bli, hoppas att den dyker upp!)