Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSTULNA: Bianchi EV4 RC, Ridley Ex …
You need to log in to create posts and topics.

Stulna i Göteborg vid inbrott:

Bianchi EV4 Reparto Corse, 56cm, ramnummer 221B0583 med Dura Ace system 20vxl och 105 vevparti. Dura Ace hjul. Svart lina.

Ridley Excalibur, Capa Chours/Veloce, 20vxl röd linda, 49cm. Mavic Ksyrium Elite

Scott Contessa,

länkarna funkar inte.

Skittråkigt med cyklarna, sorry 🙁

Skittrist! Bra att du sprider infon. Fick två racers stulna i somras, och tack vare att jag mailat runt fick vaksamma ögon på happymtb syn på den ena (vilket tyvärr inte fick polisen att tycka att det var min cykel som jag skulle få tillbaka)

Sergej, trist, hoppas de kommer tillbaka.

Anders N, eftersom du för det på tal, kan du berätta mer om "din" stöld och varför polisen att inte agerade. Frågar p.g.a. yrkesskada.

Ed. Skrivfel.

Cykeltjuv?

snarare mer CSI

Stals i juni, återfanns på Blocket i september. Hade då nyss fåtts som dellikvid för en annan blocket-affär. Den som då hade haft/sålt cykeln hade enligt egen utsago fått den från sin fars dödsbo, då fadern strax tidigare avlidit. Som om man inte reagerar

Bra sergej, hoppas du får respons.
//R

Anders N, ältar ytterligare i mitt OT-stickspår: Således hade polisen "rätt" när de anförde att cykeln inte var din; äganderätten hade ju övergått till ditt försäkringsbolag.
Men, bra att veta, om du eller ditt försäkringsbolag kunnat styrka att cykeln va

Anders R, jag känner till det där. O jag pratade med försäkringsbolaget o gav dem all info, inklusive stöldanmälan o ramnummer. Gav även ramnummer till Polisen, så det var plättlätt att konstatera att det var "min" stulna cykel (har förstås kvitto). Men P