Quote from Guest on 23 June 2016, 07:16Har sneglat på att aerodynamiskt styr som är "platt" upptill. Mest för att jag tror att det är bekvämare för händerna än att ha ett runt rör att luta sig mot. Kanske att de inte domnar bort så snabbt då?
Tacksam för synpunkter!
Har sneglat på att aerodynamiskt styr som är "platt" upptill. Mest för att jag tror att det är bekvämare för händerna än att ha ett runt rör att luta sig mot. Kanske att de inte domnar bort så snabbt då?
Tacksam för synpunkter!
Quote from Funbeat user on 23 June 2016, 07:26Jag använde ett platt styre för några år sedan och tyckte det var mer bekvämt än det vanliga runda. Om dina händer domnar så kan det vara din sittställning som behöver ändras, gissningsvis har du för mycket vikt på händerna och skulle behöva justera sadel
Jag använde ett platt styre för några år sedan och tyckte det var mer bekvämt än det vanliga runda. Om dina händer domnar så kan det vara din sittställning som behöver ändras, gissningsvis har du för mycket vikt på händerna och skulle behöva justera sadel
Quote from Funbeat user on 27 June 2016, 10:15Finns även gel som sprutas in i styret och ger minskad dämpning.
http://www.cyclingplus.se/randobloggen/forsta-intrycken-av-vibex-vibrationsdampande-gel-och-annu-en-film/
Finns även gel som sprutas in i styret och ger minskad dämpning.
Första intrycken av VIBEX vibrationsdämpande Gel och ännu en film.
Quote from Berit Bengtson on 28 June 2016, 14:16Franz T skrev:
> Finns även gel som sprutas in i styret och ger minskad dämpning.Varför skulle man vilja ha MINSKAD dämpning?
Själv har jag med framgång ÖKAT vibrationsdämpningen genom att använda lämplig styrlinda.
Franz T skrev:
> Finns även gel som sprutas in i styret och ger minskad dämpning.
Varför skulle man vilja ha MINSKAD dämpning?
Själv har jag med framgång ÖKAT vibrationsdämpningen genom att använda lämplig styrlinda.
Quote from Funbeat user on 28 June 2016, 15:29Ha ha ha...ja det verkar dumt med minskad.
Minskade vibrationer...kan det vara något?
Ha ha ha...ja det verkar dumt med minskad.
Minskade vibrationer...kan det vara något?