Quote from Guest on 21 August 2011, 21:42Jag har en cyclocross med 2 uppsättningar hjul som jag alternerar mellan beroende på underlag. Nu har jag blivit sugen på att köra Cykelvasan men jag är inte sugen på att köpa en till hoj.
Skulle det funka bra att montera rakt styre på hojen och använda
Jag har en cyclocross med 2 uppsättningar hjul som jag alternerar mellan beroende på underlag. Nu har jag blivit sugen på att köra Cykelvasan men jag är inte sugen på att köpa en till hoj.
Skulle det funka bra att montera rakt styre på hojen och använda
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 21:521. Du kanske inte behöver byta, så här säger Anders Björklund på Svenska cykelförbundet: "Alla krav och skrivningar om hur en MTB-cykel ska se ut är borttagna ur UCI:s reglemente i väntan på ett helt nytt tekniskt reglemente. I kommissariekommittén beslöt
1. Du kanske inte behöver byta, så här säger Anders Björklund på Svenska cykelförbundet: "Alla krav och skrivningar om hur en MTB-cykel ska se ut är borttagna ur UCI:s reglemente i väntan på ett helt nytt tekniskt reglemente. I kommissariekommittén beslöt
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 22:36Finns det 10-delade reglage för rakt styre och t ex Shimano 105? Har fått för mig att de 10-delade reglage som finns är för det nyare "Dynasys" och det har en annan utväxling. Har själv köpt 10 delade SLX reglage för att bygga om min hybrid till 10-delat.
Finns det 10-delade reglage för rakt styre och t ex Shimano 105? Har fått för mig att de 10-delade reglage som finns är för det nyare "Dynasys" och det har en annan utväxling. Har själv köpt 10 delade SLX reglage för att bygga om min hybrid till 10-delat.
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 15:35Ett 10 delade SLX reglage fungerar med ett 10-delat LVG bakväxel.
Ett 10 delade SLX reglage fungerar med ett 10-delat LVG bakväxel.
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 20:41Tack för svaren.
Då är det alltså bara att anmäla sig till Vasan nästa år och sen efter vättern ta beslut hurvida en ny hoj ska inhandlas eller om det ska bytas styre eller om det är bockstyret som gäller. 🙂
Tack för svaren.
Då är det alltså bara att anmäla sig till Vasan nästa år och sen efter vättern ta beslut hurvida en ny hoj ska inhandlas eller om det ska bytas styre eller om det är bockstyret som gäller. 🙂